۷ سال پیش

استخدام امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه آزمون استخدامی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه آزمون استخدامی

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر درباره سهمیه استخدام امدادگران با درجه ایثار در جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در استان هایی که امدادگران با درجه ایثار به عنوان نفر اول براساس آزمون استخدامی انتخاب شده اند، نفر دوم برای استخدام معرفی می شود؛ چرا که امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی در جلسه معارفه دبیرکل جمعیت هلال احمر، ضمن برشمردن ویژگی های بارز مصطفی محمدیون که به عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمرانتخاب شده است، درباره برگزاری مصاحبه برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی، گفت: 11 هزار تن از هموطنان برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد براساس بررسی مدارک و پرونده‌های افراد ثبت نام کرده تنها پنج هزار و 200 نفر حائز شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند.

وی با اشاره به اینکه با وجود غیبت یک هزار نفر از شرکت کنندگان در آزمون، چهار هزار و 200 تن از هموطنان در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر شرکت کردند، اضافه کرد: از مجموع چهار هزار و 200 شرکت کننده در آزمون به صورت سه برابر ظرفیت استخدامی، یک هزار و 300 تن افراد با امتیازات و نمرات بالاتر به عنوان پذیرفته شده، شناخته شدند.

انجام مصاحبه با پذیرفته شدگان در پنج منطقه تعیین شده

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر در زمینه برگزاری مصاحبه برای تک تک افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی هلال احمر، یادآور شد: برای انجام مصاحبه پنج منطقه را در نظر گرفته‌ایم و در استان ها نیز، افراد پذیرفته شده در آزمون توسط افراد شاغل در همان استان مصاحبه نمی‌شوند.

وی به خالی بودن 110 پست استخدامی براساس آزمون استخدامی سال 95 جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهارداشت: جمعیت هلال احمر برای استخدام در این 110 پست خالی از نفرات دوم پذیرفته شده در آزمون استخدامی برای استان های مربوطه استفاده خواهد شد.

امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر می شوند

دکتر گرجی درباره سهمیه استخدام امدادگران با درجه ایثار در جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در استان‌هایی که امدادگران با درجه ایثار به عنوان نفر اول براساس آزمون استخدامی انتخاب شده اند، نفر دوم برای استخدام معرفی می شود؛ چرا که امدادگران با درجه ایثار خارج از سهمیه استخدامی آزمون جذب هلال احمر خواهند شد.

وی به آغاز انجام مصاحبه تا نهم بهمن ماه سال جاری در استان ها اشاره کرد و گفت: سازمان هایی که بیش از 50 نفر سهمیه آزمون استخدامی دارند، مصاحبه از افراد پذیرفته شده در پنج منطقه کشوری انجام می شود و سهمیه‌های زیر 50 نفر نیز در ستاد مورد مصاحبه قرار می گیرند.

پایان انجام مصاحبه 20 بهمن ماه

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر با اشاره به اتمام انجام مصاحبه از افراد پذیرفته شده در آزمون تا 20 بهمن ماه سال جاری، عنوان کرد: افرادی که در مصاحبه ها پذیرفته می شوند پس از تایید صلاحیت از سوی حراست و گزینش جمعیت هلال احمر جذب این جمعیت می شوند و برای فعالیت در طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر معرفی خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=730149
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد