۷ سال پیش

مجلس پیگیر روند اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی
اطلاعات بیشتر

مجلس پیگیر روند اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان پیگیر روند اجرای قانون «تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی» هستند، گفت: تطبیق اطلاعات افراد مشمول با قانون مذکور، زمان‌بر شده است.
سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت اجرای قانون «تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، گفت: این قانون برای وزارت آموزش و پرورش لازم الاجرا بوده و دارای ضمانت اجرایی کافی است اما نباید از یاد برد که تطبیق اطلاعات افراد مشمول با قانون مذکور، موجب زمان‌بر شدن اجرای قانون مذکور خواهد شد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: این قانون شامل همه افراد فعال در عرصه آموزشی کشور نمی‌شود.

وی با اشاره به دریافت آخرین آمار و اطلاعات در خصوص اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی از وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: در حال حاضر دستورالعملی برای شناسایی افراد به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

میرزاده با بیان اینکه هدف از تصویب این قانون تامین نیروی حق التدریس با عناوین آموزگار یا دبیر، معلم پرورشی، مربی بهداشت و مشاور اداری بوده است، افزود: بر اساس تبصره 10 ماده 17 قانون «تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» وزارت آموزش و پرورش مکلف شده تا مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که از طریق شرکت های عمومی یا خصوصی در در این وزارتخانه به کار گرفته شده اند و افراد حق التدریس غیر مستمر که قبل از سال 1391 با آموزش و پرورش همکاری داشته اند را با توجه به رشته و مقطع تحصیلی، جنسیت، نیاز منطقه و سنوات همکاری با وزارتخانه را به کار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر نمایندگان در کمیته‌های تخصصی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بررسی روند اجرای این قانون و دعوت از مسئولان وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه گزارش، در دستور کار کمیسیون متبوع قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=737966
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد