۸ سال پیش

آموزش مشاغل خانگی توسط جهادگران اعزامی به روستاهای محروم آبادان و خرمشهر
اطلاعات بیشتر

 

مدیر فرهنگی و آموزشی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: ۵۰ جهادگر اعزامی قرارگاه جهادی را در روستای منیوحی آبادان و شلمچه خرمشهر آموزش‌های علمی، مذهبی و ایجاد زمینه مشاغل خانگی درزمینهٔ خیاطی، نمد دوزی و چرم‌دوزی را بر عهده داشتند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


طاهره سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: 50جهادگر اعزامی مسئولیت بخش فرهنگی قرارگاه جهادی را در روستای منیوحی آبادان و شلمچه خرمشهر بر عهده داشتند.
وی افزود: این 50جهادگر در حوزه فرهنگی، هنری، علمی و اشتغال فعالیت می‌کردند، در بخش آموزشی برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان کلاس‌های تقویتی و استعدادیابی برگزار می‌کردند، برگزاری کلاس‌های احکام و قرآن، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، جریان شناسی و دشمن‌شناسی از دیگر فعالیت بخش فرهنگی قرارگاه در این دو روستا بود.
مدیر فرهنگی و آموزشی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، عنوان کرد: در بخش دیگری برنامه کار با کودک تدارک دیده شد که در آن موضوعات مذهبی، هنری و بازی‌ها مورد آموزش قرار گرفت. گروه هنری و اشتغال درزمینهٔ خیاطی، نمد دوزی و چرم‌دوزی آموزش‌ها و امکانات لازم را در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌دادند.
حسینی، خاطرنشان کرد: مقرر شد خانواده‌های محروم در زمینه های ذکرشده محصولات خود را به قرارگاه ارائه داده تا توسط قرارگاه در معرض فروش قرار بگیرند و هزینه آن به آن خانواده محروم تقدیم شود. گروه‌های پزشکی داشتیم که در رشته‌های طب سوزنی و حجامت فعالیت می‌کردند.
وی، بیان کرد: تعدادی برنامه‌های عمومی فرهنگی برای روستائیان داشتیم که نمونه آن تهیه سفره هفت‌سین در نخلستان و برگزاری آئین تحویل سال نو با حضور روستائیان در نخلستان بود. تعدادی از جهادگران اقدام به شناسایی خانواده‌های مستضعف برای توزیع ارزاق کرد.
مدیر فرهنگی و آموزشی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، تصریح کرد: در این اردو سعی کردیم افراد مستعد را برای همکاری در مناطق محروم دو شهرستان شناسایی کنیم تا بعد از ارتباط با حمایت و توانمندسازی نیروهای بومی کار محرومیت‌زدایی مستمر توسط نیروهای بومی ادامه داشته باشد
وی، عنوان کرد: عمده روستائیان درخواست‌هایی داشتند به‌ویژه درزمینهٔ اشتغال که ما سعی می‌کنیم این‌ها را مورد به مورد در طول سال و اردوی بعدی جهادگران پیگیری کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=570164
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد