نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

اختصاص 50 سهمیه استخدامی به استانداری تهران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از اختصاص ۵۰ سهمیه استخدامی برای ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه از طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: آزمون است...

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

جزئیات دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به تشریح جزئیات در خصوص دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی اعم از مهلت ثبت نام، شرایط احراز، زمان انتشار دفترچه و ....

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری طی روزهای آتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی هم تمام شده و نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری طی روز های آتی اعلام خواهد شد...

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

رفع مشکل کمبود نیروی آموزش و پرورش با جذب معلمان بلاتکلیف

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون درخواست کرد برای حل مشکل کمبود معلم، نیرو‌های حق التدریس، خرید خدماتی و... بکار گرفته شوند.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

تامین نیرو در آموزش و پرورش سخت تر خواهد شد!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 72 هزار معلم تا مهر ۱۴۰۳ بازنشسته شده و این امر تامین نیروی انسانی را برای وزارت آموزش و پرورش سخت‌تر خواهد کر...

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگاری در همین هفته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش در همین هفته اعلام خواهد شد.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

تمدید مهلت ثبت نام نهایی داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو معلم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه شماره 8 تمدید مهلت ثبت نام نهایی داوطلبان چند برابر ظرفیت پذرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان منتشر شد.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

بارگذاری مدارک استخدامی مشاغل کیفیت بخشی تمدید شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، مهلت بارگذاری مدارک آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی در سامانه کارا تمدید شد، داوطلبانی که موفق به بارگذاری مدارک نشده بودند می توانند...

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

انتشار دفترچه و ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران سال 1403 منتشر و ثبت نام این آزمون شروع شد، داوطلبان متقاضی می توانند جهت مشاهده دفترچ...

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

زمان آزمون عملی هنر و تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان تغییر کرد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، زمان آزمون عملی رشته های هنر و تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان تغییر کرد و به بعد از 20 تیر ماه موکول شد.

9 تیر 1403 جزئیات بیشتر

ارزیابی تکمیلی آزمون دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان تمدید شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، مهلت ثبت نام ارزیابی تکمیلی آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیات تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 9 تیرماه تمدید شد.

9 تیر 1403 جزئیات بیشتر

آغاز جذب نخبگان به عنوان هیأت علمی در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس اعلام مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت: جذب هیأت علمی از میان دانش آموختگان برتر در وزارت بهداشت آغاز شد.

9 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه مهمِ برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اطلاعیه دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شد و دفترچه راهنمای این آزمون به زودی منتشر خواهد شد. جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه...

8 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه تغییر زمان ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای رواشناسی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی تغییر کرد و ثبت نام از 9 تیر ماه 1403 شروع خواهد شد.

7 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه زمان‌بندی برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، اطلاعیه زمان‌بندی برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سال 1403 منتشر شد.

7 تیر 1403 جزئیات بیشتر

ثبت نام نوبت دوم کارآموزی آزمون سردفتری سال 1401

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی، اطلاعیه ثبت نام نوبت دوم دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال 1401 منتشر شد.

7 تیر 1403 جزئیات بیشتر

زمان آغاز فرایند تکمیلی استخدام نومعلمان خراسان رضوی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرایند تکمیلی استخدام نو معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی از هفته آینده آغاز می شود.

7 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام زمان آزمون‌ تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، آزمون‌ تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی در روزهای ۹ و ۱۰ تیر برگزار خواهد شد.

6 تیر 1403 جزئیات بیشتر

نحوه حضور پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در کانون‌های ارزیابی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانششگاه فرهنگیان، چگونگی حضور پذیرفته شدگان آزمون دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در کانون‌های ارزیابی تکمیلی مشخص شد.

6 تیر 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری آزمون دیگری برای جذب 25 هزار نفر در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: آزمون دیگری برای استخدام 25 هزار نفر در وزارت بهداشت در سال جاری برگزار خواهد شد.

6 تیر 1403 جزئیات بیشتر