• ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی

جزئیات دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

انتشار دفترچه آزمون دوازدهمین فراگیر تا آخر هفته

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به تشریح جزئیات در خصوص دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی اعم از مهلت ثبت نام، شرایط احراز، زمان انتشار دفترچه و ... پرداخت.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با تشریح جزئیات دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام کرد: 5250 نفر از طریق برگزاری این آزمون جذب دستگاه‌های اجرایی کشور می‌شوند.

زمان انتشار دفترچه راهنمای آزمون
به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، «احمد عبدی‌پور» با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا آخر هفته، نهایی شده و در دسترس داوطلبان خواهد بود، گفت: ثبت‌نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بنا بر ابلاغ این سازمان به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی محول شده و ثبت‌نام از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی صورت می‌پذیرد.

دانلود اصل دفترچه سوالات فراگیر یازدهم

دانلود اصل دفترچه سوالات فراگیر دهم

دانلود اصل دفترچه سوالات فراگیر یک تا نهم

دانلود دفترچه‌های شبیه ساز آزمون فراگیر

دانلود اصل سوالات برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی

سفارش کتاب های چاپی آزمون‌های استخدامی

تعداد دستگاه‌های حاضر در این آزمون استخدامی
وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران برای جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون اقدام می‌کنند که در صورت افزایش تعداد دستگاه‌های استخدام‌کننده، اطلاع‌رسانی لازم انجام و اطلاعات مربوطه در دفترچه آزمون درج خواهد شد.

عبدی‌پور درباره مشاغل موردنظر در این آزمون نیز گفت: داوطلبان می‌توانند در دو حوزه مشاغل عمومی و مشاغل تخصصی در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کنند.

شرایط احراز
وی خاطرنشان کرد: مشاغل عمومی شامل مواردی مثل حسابداری، کارشناس امور مالی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس توسعه منابع و کارشناس برنامه‌ و بودجه است و مشاغل تخصصی نیز مواردی است که جزئیات و شرایط احراز آن در دفترچه دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور درج می‌شود.
مهلت ثبت نام
عبدی پور اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان، از زمان آغاز ثبت‌نام ده روز خواهد بود و زمان برگزاری آزمون نیز در دفترچه ثبت‌نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، میزان جذب و استخدام نیرو در دستگاه‌هایی که تا این لحظه اعلام آمادگی کرده‌اند را حدود ۵۲۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد دیگری از دستگاه‌های اجرایی برای جذب نیرو از طریق این آزمون اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نهایی شدن و اضافه شدن این دستگاه‌ها، اطلاعات مربوطه از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، لحاظ خواهد شد.

آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2873868
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد