• ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

نحوه حضور پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در کانون‌های ارزیابی

نحوه حضور پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در کانون‌های ارزیابی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بارگذاری مدارک پذیرفته شدگات تا 7 تیرماه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانششگاه فرهنگیان، چگونگی حضور پذیرفته شدگان آزمون دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در کانون‌های ارزیابی تکمیلی مشخص شد.

پذیرفته شدگان می توانند تا روز پنجشنبه مورخ 1403/04/07 با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی اقدام به ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ایوب ابراهیمی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در 48 ساعت گذشته از 81518 داوطلب چند برابر ظرفیت پذیرش دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان تا کنون 65000 نفر جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و مستندات خود به سایت ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی مراجعه و اقدامات لازم را پیگیری کرده اند.

وی افزود: با توجه به مهلت باقیمانده تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 1403/04/07 امید است تمامی افراد باقیمانده به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی مراجعه و فرایند ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و مستندات خود را تکمیل و در نهایت کارت ورود به ارزیابی تکمیلی را دریافت نماید.

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه آموزش و پرورش

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه

ابراهیمی در این گفتگو با توجه به درخواست تعداد کثیری از داوطلبان برای حضور فعال در آزمون مرحله دوم کنکور، رعایت آرامش و رفاه حال داوطلبان، تاکید کرد: برنامه ارزیابی تکمیلی در روزهای 20، 21 و 22 تیرماه برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان که اقدام به ثبت‌نام نموده‌اند برای اطمینان خاطر از برنامه حضور در کانون‌های ارزیابی به پروفایل خود مراجعه نمایند.

گفتنی است: داوطلبان گرامی می‌توانند از روز پنجشنبه کارت ورود به ارزیابی تکمیلی اقدام و اطلاعات تکمیلی را از درگاه اینترنتی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و واحدهای استانی دانشگاه، دریافت نمایند.

کنکور دانشگاه فرهنگیان

منبع: دانشگاه فرهنگیان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2872269
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد