۸ سال پیش

اشتغال به کار ۳۵ هزار نفر در کرمان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: 35 هزار نفر در سال‌جاری با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان کرمان مشغول به کار شدند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد جهانگیری عصر امروز در حاشیه افتتاح مجموعه آموزشگاهی بانوان در سیرجان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری 20 هزار نفر در سطح استان کرمان دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را دیده‌اند.
وی بیان داشت: این تعداد حرفه‌آموز در مراکز ثابت یا مراکز سیار مانند ندامتگاه‌ها، پادگان‌ها و مراکز جوار صنایع یا عشایر بوده است.
جهانگیری افزود: در مراکز آموزشگاه‌های خصوصی نیر 20 هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را دیده‌اند که براساس آمار 35 هزار نفر یعنی 80 درصد افراد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را گذراندند و جذب بازار کار شدند.
وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان را براساس نیازسنجی شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: این نیازسنجی بر اساس وجود کارخانجات، نیاز صنوف مختلف، دانشگاه‌ها و رشته‌های دانشگاهی است که پس از این نیاز کارگاه‌ها یا مراکز تجهیز و آماده پذیرش و آموزش متقاضیان و هنرجویان می‌شوند.
نادیا امجدی مسئول مرکز آموزشی بانوان سیرجان گفت: این مرکز که با 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ساختمان به اتمام رسیده در حال حاضر برای 100 نفر از بانوان اشتغالزایی دارد.
وی افزود: این مرکز اشتغال‌زایی بانوان در سیرجان از سال 1380 تاکنون برای 7 هزار نفر آموزش در رشته آرایش داشته که 5 هزار نفر آنها در سطح استان مشغول به کار شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=553853
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه