۷ سال پیش

اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص مرحله دوم دوره آموزشی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


با تبریک ایام میلاد با سعادت امام عصر (عج) و آرزوی تعجیل در فرج حضرتش، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش می رساند با عنایت به انطباق مرحله دوم دوره آموزشی با ماه مبارک رمضان، به منظور کاهش مشکلات مربوط به ایاب و ذهاب و اسکان پذیرفته شدگان، دانشگاه فرهنگیان امکان تسهیل شرایط تحصیلی پذیرفته شدگان را با در نظر گرفتن شرایط ذیل ایجاد نموده است. از آنجا که رعایت مفاد این اطلاعیه الزامی است، توصیه می شود، ذی‏نفعان با دقت آنرا مطالعه و نسبت به انتخاب محل تحصیل خود اقدام نمایند؛ در غیر این صورت به درخواست های بعدی پاسخی داده نمی شود.
1.دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش بر اساس برنامه اجرایی اعلام شده (بخشنامه شماره 5000/13619/300/د تاریخ 94/11/20) به اجرا گذاشته می شود. بنابراین پذیرفته شدگان باید برای تحصیل به پردیس هایی مراجعه کنند که در مرحله اول به عنوان محل آموزش ایشان اعلام شده است.
2.  پذیرفته شدگانی که مایل به تحصیل در سایر پردیس های دانشگاه هستند، می توانند با عنایت به امکان تشکیل کلاس های ادغامی (بجز رشته تربیت بدنی) به پردیس هایی که اعلام آمادگی کرده اند، مراجعه نمایند (فهرست پردیس هایی که اعلام آمادگی کرده اند، در ادامه، اعلام شده است).
3.متقاضیان جابجایی به رشته محل های جدید برای تحصیلِ مرحله دوم (که با رنگ قرمز در جدول مشخص شده است)، در صورتیکه تعداد آنها به سقف مقرر کلاس ها (25 نفر) نرسد، مشمول پرداخت هزینه کلاس های اضافه می شوند.
4.از پذیرفته شدگان انتظار است فهرست رشته محل ها را با دقت مطالعه نمایند. تمامی رشته هایی که مرحله اول در پردیس های مجری وجود داشته است با رنگ مشکی و رشته محل هایی که جدید هستند، با رنگ قرمز مشخص شده اند. تمامی پذیرفته شدگانی که مایل به تغییر محل آموزش خود در مرحله دوم هستند، باید روز دوشنبه مورخ 95/3/3 در محل مورد تقاضا حضور یابند و نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام قطعی ایشان منوط به رسیدن کلاس به کف نصاب (4 نفر) و پرداخت هزینه اضافی است.
5. کف نصاب برای تشکیل کلاس در رشته محل هایی که در مرحله دوم ایجاد می شوند، 4 نفر است و برگزاری کلاس با کمتر از 4 نفر ممنوع است. مدیریت های استانی می باید فهرست کلاس هایی که به کف نصاب (4 نفر) نرسیده اند را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 95/3/3 در پرتال استانی قرار دهند. پذیرفته شدگان متقاضی که رشته محل مورد تقاضای آنها به کف نصاب (مطابق بند 4) نرسیده است، موظفند اقدام مقتضی (برگشت به پردیس مبدأ یا انتخاب استانی دیگر که تعداد آن به کف نصاب رسیده است) را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 5/3/95 اتخاذ نمایند؛ امکان جابجایی و ثبت نام برای افراد مذکور تنها تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95/3/5 میسر است. پس از این تاریخ به هیچ وجه ثبت نام انجام نخواهد شد و با موارد تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.
6.  هزینه ناشی از تشکیل کلاس اضافه با تعداد کمتر از حد نصاب (25 نفر) فقط بر اساس هزینه آموزشی محاسبه و به طور مساوی بین افراد شرکت کننده در کلاس توزیع می شود و مبلغ آن باید تا بازه زمانی اعلام شده در بند 9 پرداخت گردد.
7.بر اساس بخشنامه شماره 5000/891/220/د تاریخ 95/2/5 شهریه همه پذیرفته شدگان در مرحله دوم 6500000 ریال است، که 3500000 ریال آن (به علاوه تمامی هزینه های اضافی ناشی از کلاس هایی که با تعداد کمتر از 25 نفر - مطابق بند 6 - تشکیل شده) در هنگام ثبت نام؛ و 3000000 ریال آن قبل از آغاز امتحانات، بر اساس مقررات ابلاغی معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع در بخشنامه مذکور اخذ می‎شود.
8. پذیرفته شدگانی که بدون جابجایی در محل تحصیل اولیه خود هستند، در صورت به حد نصاب نرسیدن کلاس (25 نفر) فقط مشمول پرداخت هزینه ثابت دوره مطابق بند 7 خواهند بود.
9.  فرصت زمانی پرداخت هزینه ها، اعم قسط اول هزینه ثابت مرحله دوم (3500000 ریال) و هزینه تشکیل کلاس اضافه، تا روز پنجشنبه 95/3/6 است.
10.هر یک از پذیرفته شدگان موظف هستند همه دروس مرحله دوم را فقط در یک پردیس بگذراند.
11.در صورتی که پذیرفته شدگان مرحله دوم تحصیل خود را در پردیسی غیر از محل ثبت نامه اولیه بگذرانند، پردیس مبدأ موظف است پرونده آنها را به پردیس مقصد ارسال کند. پردیس مبدأ فقط در صورتی مجاز است پرونده متقاضی را منتقل نماید که وی هزینه مرحله اول (و در صورت مهمان بودن، هزینه مازاد) را پرداخته باشد.
12. برنامه زمانی مرحله دوم دوره آموزشی، برای ایجاد فرصت بهره گیری پذیرفته شدگان از برکات ماه مبارک رمضان به شرح ذیل تغییر یافته است:

شروع مرحله دوم

تعطیلی کلاس ها

از 95/04/05 تا 09/04/ 95

پایان مرحله دوم

دوره زمانی امتحانات

از 95/04/03 تا 95/05/07

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=600057
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد