۷ سال پیش

تخصیص ۱۶۷ میلیارد تومان برای بنگاه‌های خرد و مشاغل خانگی در کرمان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: مجموعه اعتباری که سال گذشته برای بنگاه های خرد و کوچک و مشاغل خانگی در استان کرمان تخصیص و جذب شده، ۱۶۷ میلیارد تومان بود که پیش بینی می شود بیش از ۱۴ هزار نفر از این محل مشغول به کار شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا منطقه کویر، “رضا اسماعیلی” پیش از ظهر امروز چهارم شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: با فعالیت دولت تدبیر و امید برنامه های جدید زیادی در همه حوزه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعریف و در استان ها پیگیری شد و نزدیک به ۳۰ درصد از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی دولت در این حوزه انجام می شود.
اسماعیلی با اشاره به حضور ۱۲ دستگاه در شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در استان ها تصریح کرد: پرسنل این ۱۲ مجموعه ۵ هزار و ۲۱۸ نفر در استان کرمان هستند که بیشترین بهره وری را در حوزه کار و تعاون شاهد هستیم.
وی بیان کرد: یکی از ۱۲ برنامه ملی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی مربوط به اداره کار و رفاه اجتماعی است و در ۱۱ برنامه دیگر وظایف و نقش مهم و کلیدی داریم.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هفت پروژه در استان تعریف کرده ایم که ساماندهی و رقابت پذیر نمودن کارگاه های تولیدی کوچک، افزایش مشارکت های مردمی در اقتصاد و شفاف سازی اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی، تهیه و تدوین طرح نشاط اجتماعی، تدوین طرح ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز، برگزاری اولین المپیاد ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار، تدوین الگوی کارآفرینی استان و استقرار مداخلات پیشگیری از مصرف مواد مخدر مجموعه کار و تولید از جمله این طرح ها هستند.
وی افزود: مجموعه اعتباری که سال قبل برای بنگاه های خرد و کوچک و مشاغل خانگی در استان کرمان تخصیص و جذب شده، ۱۶۷ میلیارد تومان بوده و پیش بینی می شود بیش از ۱۴ هزار نفر از این محل مشغول به کار شوند.
اسماعیلی تصریح کرد: جشنواره کارآفرینی و تعاونی های برتر را در سال جاری برگزار خواهیم کرد و به طور ویژه در دستور کار اداره کل کار و تعاون قرار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658361
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد