۸ سال پیش

تصویب شرایط بیمه‌ای کارکنان تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

کارکنان تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی در صورت انتقال مشمول صندوق بازنشستگی می باشند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


نمایندگان مجلس مصوب کردند که کارکنان تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی می‌توانند در صورت انتقال به سایر دستگاه‌ها یا بازخریدی، اخراج، استعفاء و استفاده از مرخصی بدون حقوق، بدون محدودیت زمان کماکان مشمول صندوق بازنشستگی خود باشند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان و در ادامه بررسی جزئیات لایحه دائمی شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران، ماده 7 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، کارکنان تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی می‌توانند در صورت انتقال به سایر دستگاه‌ها یا بازخریدی، اخراج، استعفاء و استفاده از مرخصی بدون حقوق، بدون محدودیت زمان کماکان مشمول صندوق بازنشستگی خود باشند. در این صورت حق بیمه سهم بیمه‌شده و کارفرما به استثنای افراد منتقل‌شده به‌عهده بیمه‌شده است.

همچنین دولت موظف شد هر ساله اعتبار لازم موضوع تبصره 2 ماده 28 قانون تأمین اجتماعی مصوب 3/4/1354 را در ردیف جداگانه‌ای در قانون بودجه سالانه پیش‌بینی نماید.

طبق مصوبه خانه ملتی‌ها، از زمان لازم‌الاجراء شدن این قانون در صورتی که دریافتی ایثارگران و فرزندان شهدا مشمول صندوق تأمین اجتماعی و بازنشستگی دیگری شود، در صورت پرداخت کسور سهم بیمه‌شده مربوط به حق بیمه صندوق تأمین اجتماعی توسط این افراد و با تحقق شرایط بازنشستگی آنها در هر صندوق، بازنشستگی در هر صندوق به طور مستقل انجام می‌شود و از مستمری بازنشستگی هر دو صندوق بهره‌مند می‌شوند.

بهارستان‌نشینان مقرر کردند ایثارگران و فرزندان شهدا برای یکبار از پرداخت مابه‌التفاوت برای 15 سال سنوات بیمه‌ای ناشی از انتقال سوابق بیمه‌ای از یک صندوق بیمه و بازنشستگی به صندوق دیگر بیمه و بازنشستگی که ناشی از تغییر دستگاه استخدامی است، معافند. این مبلغ به‌عنوان مطالبه صندوق منتقلٌ‌الیه از دولت منظور و توسط دولت پرداخت و تسویه می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=570513
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد