۷ سال پیش

جا دارد که به مسائل رفاهی بازنشستگان نیز بیش از گذشته توجه شود
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تأکید بر اینکه افزایش حقوق بازنشستگان که در سالهای اخیر فراتر از نرخ تورم انجام می‌شود قابل تقدیر است، گفت: جا دارد که به مسائل رفاهی بازنشستگان نیز بیش از گذشته توجه شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسن صادقی درهمایش بررسی کارنامه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، تأمین اجتماعی از نگاهی دیگر، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات نگاه حمایت از سازمان تأمین اجتماعی در دولت وجود دارد.
وی با بیان اینکه دکتر نوربخش از درون سازمان تأمین اجتماعی و از بهترین و پاک ترین مدیران عامل این سازمان است، گفت: بازگشت تأمین اجتماعی به جایگاه خود از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این سال‌ها است.
صادقی گفت: امروز جامعه کارگری انتظار دارد که در سازمان تأمین اجتماعی عوامل توقف و مزاحم در مسیر رشد و توسعه این سازمان کنار گذاشته شوند.
وی ادامه داد: در شستا پتانسیل مدیریتی بسیار خوبی وجود دارد و امیدواریم با ثبات مدیریتی شاهد رشد و تعالی این مجموعه باشیم.
صادقی با اشاره به بررسی لایحه اصلاحیه بودجه سال جاری کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: نظرات کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی در این قانون باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه افزایش حقوق بازنشستگان که در سالهای اخیر فراتر از نرخ تورم انجام می‌شود قابل تقدیر است، گفت: جا دارد که به مسائل رفاهی بازنشستگان نیز بیش از گذشته توجه شود.
صادقی ادامه داد: در حال حاضر شاهد ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستیم و امیدواریم با پیشگیری از تحمیل بیشتر هزینه‌های طرح تحول سلامت به سازمان تأمین اجتماعی شرایط برای توسعه درمان مستقیم این سازمان بیش از گذشته فراهم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630894
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد