۷ سال پیش

جلسه بررسی«الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی» برگزار شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

جلسه کمیته کار‌شناسی معرفی و بررسی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی با حضور رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، امامدادی رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در این جلسه الگوی توسعه مشاغل خانگی را مورد بحث و بررسی قرار داد؛ سپس نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.
وی در این جلسه گفت: با توجه به گذشت پنج سال از تصویب و اجرای قانون مشاغل خانگی، تجارب حاصله و آسیب‌شناسی و مطالعات تطبیقی انجام شده پیرامون مشاغل خانگی، ضروری است؛ لذا باید مواردی نظیر توسعه فعالیت‌های شبکه ای-راهنمایی، مشاوره و ارزیابی متقاضیان، تنوع شیوه‌های آموزشی، بازار توسعه رشته‌های نوین، مزیت‌های نسبی و رقابتی، هدفمندی حمایت‌ها، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
امامدادی تصریح کرد: بر این اساس و با هدف توسعه مشاغل خانگی و توجه بیشتر به موارد فوق، فرآیند فعلی مشاغل خانگی مورد بازنگری قرار گرفته و «مدل جدید توسعه مشاغل خانگی» طراحی و ارائه شده است؛ در این الگو توجه به مزیت‌های نسبی و رقابتی، توانمند سازی متقاضیان قبل از ورود به بازار کار و هدفمندی حمایت‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.
در این جلسه همچنین مقرر شد، هریک از دستگاه‌ها با در نظر گرفتن وظایف و تکالیف مربوطه، برنامه عملیاتی، شیوه مداخله و شرایط لازم برای پیاده سازی الگوی توسعه مشاغل خانگی را به دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی اعلام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=598538
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد