۸ سال پیش

جوابیه سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت به یک خبر «خبرگزاری دانشجو»
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ پس از انتشار خبری با عنوان « وزیر دستور داد؛ بهداشت و درمان نفت خودداری کرد» سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت جوابیه‌ای جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام شرکت نفت اینجا کلیک کنید


متن این جوابیه به شرح ذیل است:

شروع به کار کلیه کارکنان استخدامی از جمله پذیرفته شدگان آزمون های متمرکز صرفا و منحصرا با معرفی نامه و مجوز کتبی اداره تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران صورت می پذیرد.
در مورد پذیرفته شدگان آزمون سال 92 نیز علی رغم نیاز این سازمان به به کارگیری اکثر افراد مذکور در مناطق مختلف عملیاتی تا این تاریخ معرفی نامه و مجوز لازم از اداره تامین نیروی انسانی واصل نشده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557614
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه