۸ سال پیش

دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

باشگاه خبر نگاران : مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: اقدامهای لازم برای دریافت مجوز و به تبع آن جذب پذیرفته شدگان مقطع کاردانی آزمون استخدامی سال ٩٢، هم اکنون در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام شرکت نفت اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جعفرمدنی زادگان با اشاره به این که بر اساس برنامه ریزی و تصمیمهایی که از گذشته گرفته شده بود مقرر شد انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی در دو مرحله (مقاطع کارشناسی و بالاتر در آذرماه پارسال و مقطع کاردانی، امسال) صورت پذیرد، افزود: درهمین زمینه هم اکنون اقدامهای لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم و به تبع آن انجام تشریفات استخدامی داوطلبان مقطع کاردانی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: به محض دریافت نتیجه، مراتب از طریق شرکتهای فرعی به داوطلبان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش شانا، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت ١٢٩ هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال ٩٢ و در دولت دهم برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557619
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه