۸ سال پیش

دولت به دنبال احیای صندوق‌های بازنشستگی است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

سخنگوی دولت از پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در طول اجرای برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: دولت به دنبال احیای صندوق های بازنشستگی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدباقر نوبخت در گفت وگویی درخصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، اظهارداشت: صندوق‌های بازنشستگی درحال حاضر دچار مشكل هستند به طوری‌كه درسال گذشته بیش از 15 هزار و 500 میلیارد تومان از 22 هزار و 400 میلیارد تومان پرداختی به بازنشستگان كه صندوق‌ها قادر به پرداخت آن نبودند را دولت تقبل كرد.
وی افزود: همچنین با پرداخت این مقدار و افزایش 10 درصد اضافه به میزان هزار و 550 میلیارد تومان دیگر به صندوق‌ها پرداخت شد.
سخنگوی دولت با یادآوری این كه دولت هزار میلیارد تومان علاوه بر عدد ردیف بودجه‌ای به صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان داده است، خاطرنشان كرد: دولت معتقد است كه این صندوق ها باید احیا شود، به همین دلیل یكی از محورهایی كه دولت به عنوان اولویت دربرنامه ششم توسعه مطرح و بارها مورد تاكید قرار داده بحث آب، محیط زیست و صندوق های بازنشستگی است.
نوبخت در مورد احیای صندوق های بازنشستگی تصریح كرد: درحال حاضر با یك سلسله احكام در برنامه ششم وضعیت پرداخت ها و دریافت های صندوق تامین اجتماعی را متعادل كرده و تأدیه بدهی های دولت نیز در طی برنامه ششم انجام خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581012
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد