۷ سال پیش

سن بازنشستگی در ایران چند سال شد؟

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگان ۵۱ سال است که این در نیروهای مسلح به ۴۸ سال کاهش می یابد اما امید به زندگی ۷۵ سال است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش سرویس اقتصادی “جام نیـوز”، میرزایی این چنین نتیجه گرفته است که بنابر این فرد بعد از بازنشستگی ۲۵ سال فرصت کار کردن دارد و انتظار برای بیرون کردن بازنشستگان بی معناست.
آقای معاون وزیر فراموش کرده اند که بازنشستگان می توانند در بخش خصوصی مشغول به فعالیت شوند و این توجیهات دلیلی بر رعایت نکردن قانون نمی شود و کلیه وزارت خانه ها ملزم به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان حتی در شرکت های زیرمجموعه هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649705
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد