۸ سال پیش

فارغ‌التحصیلان ماهر پشت در بسته اشتغال نمی‌مانند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: در صورتی که دانش‌آموختگان به سلاح خلاقیت و مهارت مجهز شوند ماندن در پشت درهای اشتغال بی‌معنا خواهد بود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام فارغ التحصیلان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد امین سازگار‌نژاد در حاشیه شانزدهمین مسابقات ملی مهارت که در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: مهارت‌آموزی و فعالیت‌های مهارتی در کشور باید نهادینه شود و مورد توجه خانواده‌ها و دانشگاه‌ها قرار گیرد تا مشکل اشتغال جوانان حل شود.
وی گفت: یکی از دلایلی که بسیاری از دانش‌آموختگان پس از فارغ‌التحصیلی دغدغه‌ی یافتن شغل دارند عدم فراگیری آموزش‌های مهارتی و کسب مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار است در صورتی که اگر به سلاح خلاقیت و مهارت تجهیز شوند به راحتی وارد فضای کسب‌وکار شده و پشت درهای بسته اشتغال نمی‌مانند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با برگزاری مسابقات ملی مهارت در صدد فراهم کردن فضای رقابت سالم و سازنده است و به پشتوانه دستاوردهای حاصل از این رویداد نقش موثر‌ی در ارتقاء جایگاه مهارتی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ایفا می‌کند.
سازگارنژاد تصریح کرد: جوانان نخبه مهارتی موجب ارتقاء فناوری‌های نوین می‌شوند، لذا انتظار داریم دانشگاه‌های کشور مهارت‌آموزی را سرلوحه خود قرار بدهند.
به اعتقاد وی توسعه کشور بدون شایستگی‌های مهارتی میسر نیست و برگزاری مسابقات ملی مهارت گام موثری در جهت شناسایی نخبگان کشور و حضور شایسته در عرصه‌های بین‌المللی است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه بخش اعظمی از توسعه‌یافتگی کشور را مرهون توجه به مقوله مهارت دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات حوزه‌های مهارتی خود را گسترش داده و از این فناوری در جهت ارتقاء آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد ارزش افزوده استفاده کنیم.
سازگارنژاد در عین حال درباره‌ی برنامه‌های سازمان متبوع خود در دوران پسابرجام اظهار کرد: دوران پساتحریم فصل نوینی در تعاملات بین‌المللی ایران و کشورهای جهان ایجاد کرده است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در فضای پسابرجام و پساتحریم درصدد توسعه تعاملات بین‌المللی در حوزه آموزش‌های مهارتی است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان انتقال تکنولوژی‌های آموزشی، ایجاد مراکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای در صنایع خودرو و صنایع الکترونیکی (صوتی و تصویری)، برقراری تعاملات میان مراکز تربیت مربی کشور با جهان و ترویج و توسعه آموزش‌های مهارتی را از اهم برنامه‌های سازمان در پساتحریم عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از یازدهم بهمن‌ماه آغاز شده و تا چهاردهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات که با حضور 452 نفر از مهارت‌آموزان برگزار شده 383 مرد و 69 زن در 28 رشته به رقابت می‌پردازند.
برگزیدگان نهایی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی به چهل‌وچهارمین مسابقات جهانی مهارت 2017 امارات متحده عربی راه خواهند یافت. از جمله رشته‌های رقابتی مسابقات امسال تاسیسات الکترونیکی، تراش CNC، رباتیک، فناوری اطلاعات، طراحی وب، فناوری مد و کاشی‌کاری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=547677
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد