۸ سال پیش

لزوم واگذاری بازارچه فروش محصولات مشاغل خانگی به اداره تعاون بروجرد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: شهرداری این شهرستان نسبت به واگذاری بازارچه فروش محصولات مشاغل خانگی به اداره تعاون اقدام کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


کامران فرشید امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: بر اساس قانون شهرداری‎ها موظف به ایجاد بازارچه‎های فروش محصولات مشاغل خانگی هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه بیکاری آسیب‎های فردی و اجتماعی در جامعه را به دنبال داشته که یکی از راه‎های رفع معضل بیکاری در جامعه توسعه مشاغل خانگی است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد یادآور شد: کم هزینه بودن ایجاد مشاغل خانگی در مقایسه با سایر مشاغل منافع بیشتر برای خانواده‎ها را به دنبال دارد.
فرشید با اشاره به قدمت مشاغل خانگی در کشور و به تبع در شهرستان بروجرد تأکید کرد: این مشاغل از دیرباز تا امروز در این شهرستان مورد توجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی در ایران ساماندهی شده و از قانون برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: قانون این مشاغل در سال 89 مصوب شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: تناسب حجم تولیدات مشاغل خانگی با محل سکونت ضرورتی انکارناپذیر است.
فرشید با اشاره به لزوم رعایت و جلوگیری از ایجاد آلودگی‎های مختلف در مشاغل خانگی اضافه کرد: ایجاد بازار فروش برای محصولات مشاغل خانگی توسعه این دسته از مشاغل را به دنبال دارد.
وی تاکید کرد: لازمه ایجاد اشتغال پایدار توجه بیشتر به مشاغل خانگی و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی این مشاغل است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به مزایای مشاغل خانگی که شامل صرفه‌جویی در وقت و کاهش استرس بوده، رفع معایب آن نیازمند برنامه‎ریزی است.
فرشید ادامه داد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد آمادگی تشکیل تعاونی فروش، بازاریابی و تهیه مواد اولیه محصولات مشاغل خانگی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته گرایش به ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد روند افزایشی داشته است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تأکید کرد: ایجاد بازارچه‎های فروش محصولات مشاغل خانگی نیازمند همکاری ارگا‎ن‎ها و نهادهای مربوطه است.
فرشید یادآور شد: ایجاد بازارچه‎های فروش محصولات مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تلاش بیش از پیشی را برای ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=577247
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد