۷ سال پیش

پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سبزوار
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قالب ۳۳۶ طرح اشتغالزایی طی یک سال اخیر به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، عقیل مختاری روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال سبزوار افزود: ۹۳ درصد این اعتبار توسط متقاضیان از سوی بانکهای عامل جذب و برای ۳۳۶ نفر اشتغال ایجاد شد.
وی اظهار کرد: هفت میلیارد ریال از این تسهیلات نیز به ۱۲ طرح پشتیبان مشاغل خانگی پرداخت شد.
* ثبت نام ۳۱۵ واحد در سامانه بهین یاب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز گفت: ۳۱۵ واحد تولیدی و طرح صنعتی این شهرستان برای دریافت تسهیلات در سال ۹۵ در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
علی امیدبخش افزود: ۱۸ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی سبزوار برای دریافت ۱۵۴میلیارد ریال تسهیلات در مرحله عقد قرار داد با بانکهای عامل هستند.
وی اظهار کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعال و طرحهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت با هدف تقویت بخش صنعتی، معدنی، کشاورزی و اجرای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود.
معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار نیز گفت: با هماهنگی انجام شده بانکهای این شهرستان در تخصیص تسهیلات به کارآفرینان و متقاضیان اشتغال خانگی همکاری خوبی دارند.
حسن پارسی پور افزود: اعتبار مصوب برای طرحهای تولیدی و اشتغالزایی در مراحل مختلف توسط دستگاههای اجرایی نظارت می شود تا تسهیلات پرداختی در بخشهای مربوطه هزینه شود.
مرکز شهرستان ۳۲۰ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665787
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد