۷ سال پیش

۵۹ درصد اشتغال مفید برای کارجویان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: ۵۹ درصد اشتغال مفید برای کارجویان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مهرابی ظهر امروز در دیدار با استاندار همدان به مناسبت هفته ملی مهارت تربیت نیروی انسانی ماهر و خودباور را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی امری لازم دانست و اظهار کرد: ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و  ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار از نیازهای امروز جامعه است.
وی با اشاره به تلاش سازمان فنی و حرفه‎ای به منظور عملیاتی کردن آموزش مبتنی بر سنجش، آموزش، مهارت گفت: توجه به این مهم ارتقای بهره‌وری و ایجاد و توسعه اشتغال پایدار را در بر دارد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان، آموزش را موتور محرکه توسعه استان دانست و افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشد اقتصادی عدالت‌‌محور و کاهش هزینه تولید اثرگذار است.
وی با بیان اینکه باید به جای مدرک‌گرایی، مهارت‌آموزی را مدنظر قرار دهیم، افزود: علم و مهارت با هم باعث کاهش مشکلات می‌شود.
مهرابی توانمندسازی عشایر و روستاییان و آموزش مشاغل خانگی به ویژه در روستاها و مناطق حاشیه شهر را یکی از رویکردهای دانست و در ادامه گفت: ۵۹ درصد اشتغال مفید برای کارجویان ایجاد شده است.
وی در پایان سخنانش از اجرای طرح تکاپو در رشته فرش خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۳ مجوز اشتغال خانگی در استان همدان صادر شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641631
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه