۸ سال پیش

آغاز دوره دو مرحله‌ای آموزش معلمی دانشگاه فرهنگیان از اسفند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی استخدامی آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت در دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد و دوره آموزشی طی دو مرجله از اول اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پذیرفته شدگان نهایی در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش باید دوره‌های آموزش معلمی را در دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی طی کنند. طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام پذیرفته شدگان برای دوره‌های آموزشی از شنبه ۲۴ بهمن آغاز و تا دوشنبه ۲۶ بهمن ادامه خواهد داشت.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان باید به موارد ذیل توجه داشته باشند:‌
تحویل مدارک اعلام شده به شرح زیر به مسئول ثبت نام دوره: معرفی‏نامه از اداره کل آموزش و پرورش استان پیش‎بینی شده برای خدمت. تصویر معرفی‌نامه از ستاد شاهد و ایثارگر برای افراد دارای سهمیه ایثارگری. تصویر معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (ویژه معلولان). اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن. اصل و تصویر کارت ملی. چهار قطعه عکس جدید تمام رخ ۴*۳. تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی ارائه شده در زمان ثبت‌نام برای آزمون استخدامی پیمانی. اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان. رسید پرداخت شهریه دوره (که نحوه و مقدار آن در اطلاعیه بعدی اعلام می‎شود).
دوره آموزشی پذیرفته شدگان از اول اسفند ۱۳۹۴ در دانشگاه فرهنگیان آغاز و تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ طی دو مرحله برگزار می‌شود.
هر مرحله طی ۱۰ هفته تنظیم شده که ۸ هفته آموزش، یک هفته کلاس‌های جبرانی و آمادگی امتحان و یک هفته امتحان خواهد بود. در پایان ۲۰ هفته، ۲ هفته به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌‏یابد. سپس آزمون پایانی به منظور بررسی میزان کسب مهارت‎های معلمی برگزار می‌شود.

پذیرفته شدگان نهایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان تهران برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان باید به پورتال مدیریت امور پردیس‌های استان تهران به نشانی www.tehran.cfu.ca.ir مراجعه کنند.

13941120000655_PhotoL

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=550117
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد