۹ سال پیش

استخدام ۱۷۵ مربی سیار حق‌ التدریس در فنی و حرفه‌ ای یزد

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

فعالیت ۱۷ مرکز آموزشی دارای چارت سازمانی در استان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام معلمان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ اردیبهشت ۹۴: استخدام ۱۷۵ مربی سیار حق‌التدریس در فنی و حرفه‌ای یزد (منبع: خبرگزاری تسنیم)

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد با بیان اینکه ۱۰۰ تیم سیار آموزش فنی و حرفه‌ای در استان یزد تشکیل شده، گفت: ۱۷۵ مربی سیار حق‌التدریسی در فنی و حرفه‌ای یزد استخدام می‌شوند.

حبیب کارگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی در کشور است، اظهار داشت: ۱۷ مرکز آموزشی دارای چارت سازمانی در استان مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های این سازمان در دو بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شوند، گفت: بیش از ۴۳۰ آموزشگاه مهارتی آزاد با نظارت اداره کل فنی و حرفه‌ای در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند.
کارگر با اشاره به اینکه مدارک پایان دوره آموزشگاه‌های آزاد استان از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود، افزود: آموزش‌های این سازمان متناسب با نیاز کار جامعه به حوزه خدماتی، فنی، کشاورزی و هنری تقسیم می‌شنود.
وی نیازسنجی شهری، و نیازسنجی آموزش روستایی را از جمله اقدامات موثر به منظور ارائه رشته‌های مختلف در استان عنوان کرد و با اشاره به اینکه ۵۱ درصد از کارآموزان استان از بانوان و ۴۹ درصد از آقایان هستند، تصریح کرد: در استان یزد بانوان شرکت کننده بیشتر متقاضی آموزش رشته‌های خدماتی و آقایان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و مهارتی هستند
کارگر با بیان اینکه سالانه متناسب با نیاز استان بیش از ۵۰ حرفه جدید به دوره‌های فنی و حرفه‌ای اضافه می‌شود، اظهار داشت: براساس نیازسنجی‌های مستمر در اداره کل، هر رشته که از نظر بازار کار و متقاضی آموزش اشباع شود از لیست دوره‌های ارائه شده حذف می‌گردد.
وی آموزش در صنایع، آموزش سربازان در پادگان‌ها، آموزش زندانیان، آموزش متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، آموزش دانش‌آموزان شاخه کار و دانش، آموزش دانشجویان فارغ‌التحصیل و آموزش روستائیان را از جمله فعالیت‌های آموزشی شاخص در اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد دانست.
کارگر با اشاره به افزایش جمعیت حاشیه‌نشینی در حواشی شهرستان‌های یزد و میبد، گفت: آموزش ساکنان غیررسمی حاشیه شهرها به منظور توانمند‌سازی و کمک به کم کردن حاشیه‌نشینی از دیگر اقدامات این سازمان است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به سابقه فعالیت ۳ سال و بیشتر مربیان حق‌التدریسی در اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد گفت: در استان ۱۰۰ تیم سیار آموزشی به منظور ارائه خدمات آموزشی به مناطق محروم و روستاها با بیش از ۱۷۵ مربی حق‌التدریسی مشغول فعالیت هستند.
کارگر با اشاره به اینکه استان یزد نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشترین تیم آموزشی سیار را تشکیل داده، افزود: استخدام بیش از ۱۷۵ مربی حق التدریسی به عنوان مربی سیار آموزش یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در امسال است.
وی راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در دانشگاه به صورت موازی با دروس هر رشته، اجرای طرح کارآموزی دانشجویان و اعتبارسنجی آموزشگاه‌های آزاد به منظور مشخص شدن سطح ارائه خدمات و فعالیت‌های انجام شده هر آموزشگاه را از جمله برنامه‌های در دست اقدام امسال اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد عنوان کرد.
حبیب کارگر اجرای طرح کارآموزی دانشجویان و اجرای طرح توانمندسازی دانشجو در دانشگاه را از جمله راهکارها و برنامه‌های آموزشی به منظور
ارتقای سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان دانست و با اشاره به اینکه از این پس میزان شهریه هر مرکز آموزشی آزاد به تناسب
خدمات ارائه شده در آن تعیین می‌شود، گفت: بحث اعزام نیروی کار به خارج از کشور و پذیرش رشته‌های جدید به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش‌های مهارتی از دیگر برنامه‌های در حال بررسی امسال است.
کارگر با اشاره به اینکه بیش از یک هزار حرفه در استان وجود دارد، افزود: بیش از ۵۰۰ حرفه از مهارت‌های ارائه شده در استان همیشه در حال آموزش دادن هستند.
مدیرکل فنی و حرفه ای یزد با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های مهارتی بین‌المللی در دستور کار این اداره کل است، اظهار داشت: در مراکز آموزشی دولتی سالانه بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفرساعت و در آموزشگاه‌های آزاد سالانه بیش از ۳ میلیون نفر ساعت به صورت متغیر مشغول فراگرفتن آموزش‌های مهارتی هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517362
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه