۷ سال پیش

در اشتغال خانگی نیازمند به معرفی الگوهای مناسب به جامعه هستیم
اطلاعات بیشتر

 

 استاندار هرمزگان گفت: در حوزه اشتغال خانگی نیازمند به معرفی الگوهای مناسب به جامعه هستیم تا هم الگوسازی مطلوبی در جامعه شکل گیرد و هم افراد به ارزش و توان اقتصادی این کارها اعتماد کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: امسال بحث اصلی اقتصاد مقاومتی افزایش راندمان کار و اتمام طرح های فیزیکی بالای ۶۰درصد است که اگر بتوانیم با یک همت جمعی در استان به این مهم دست پیدا کنیم، گام بزرگی در جهت خدمت به مردم و توسعه پایدار و همه‌جانبه هرمزگان برداشته‌ایم.
وی بیان کرد: تاکنون پرونده ۶۰ طرح اشتغال در استان هرمزگان به تصویب کارگروه اشتغال رسیده و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند و بیش از ۳۰۸ طرح تولیدی نیز در استان در دستور کار کارگروه اشتغال است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نباید در بحث اشتغال تنها به دادن گزارش و آمار اکتفا کنیم بلکه باید همه ظرفیت‌های مرتبط با اشتغال را در استان رصد کرده و برای استفاده از آنها برنامه مدونی اجرا کنیم و راه‌های کمک به تقویت و بهبود این ظرفیت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.
جادری افزود: ایجاد اشتغال فقط مربوط به دولت نیست و باید این تفکر را که همه به دنبال یافتن میز و صندلی برای اشتغال هستند را از خودمان و از جامعه‌مان دور کنیم و شرایط را به نحوی پیش ببریم که افراد خودشان با هر زمینه مهارت و توان مالی بتوانند اشتغال ایجاد کرده و در چرخه اشتغال استان فعال شوند.
وی با بیان این که اصلاح فرهنگ اشتغال در جامعه اهمیت فراوانی دارد، عنوان کرد: در بحث اشتغال، توجه به مشاغل خانگی از سوی اداراتی نظیر بهزیستی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و پارک علم و فناوری جدی گرفته شود و اگر افرادی در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری در سطح شهرستان‌های مختلف استان رسیده‌اند، به عنوان الگو در دیگر نقاط استان نیز مورد توجه قرار گیرد.
مقام عالی دولت در هرمزگان تصریح کرد: در حوزه اشتغال خانگی نیازمند به معرفی الگوهای مناسب به جامعه هستیم تا هم الگوسازی مطلوبی در جامعه شکل گیرد و هم افراد به ارزش و توان اقتصادی این کارها اعتماد کنند.
جادری همچنین در خصوص ظرفیت‌های وسیع حوزه شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال عمل‌محور در استان در راستای رفع نیازهای کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این را بدانید هرچقدر کارمند دولتی بیشتر مصیبت هم بیشتر است.
وی از بانک‌ها نیز خواست تا با همکاری کارگروه اشتغال استانداری هرمزگان تلاش کنند که اعتبارات مصوب استان به طور کامل جذب شود و روالی که تاکنون داشته‌ایم را با قدرت حفظ کنند تا بتوانیم رتبه اول جذب اعتبار را در کشور حفظ کنیم.
استاندار هرمزگان افزود: آمار بیکاری در استان حدود ۱.۶ درصد افزایش یافته و بنده به عنوان استاندار هرمزگان بابت این افزایش بیکاری از سوی دولت بازخواست شده‌ام و انتظار دارم که مسؤولان استان در این زمینه همت کنند و با رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان و همت در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی، این افزایش را مهار کنیم.
جادی در این جلسه تاکید کرد: حمایت از صنایع دستی به طور جدی پیگیری و دستگاه‌هایی مانند صنعت و معدن، کمیته امداد و بهزیستی نسبت به شناسایی دستگاه‌های پشتیبانی حقیقی و حقوقی اقدام  و این صنایع را خریداری کنند.
وی گفت: با توجه به ظرفیت بالفعل با فعالیت‌های دریامحور به عنوان استان دریامحور، دستگاه هایی چون شیلات و جهادسازندگی نسبت به شناسایی تودیع کنندگان این مشاغل در حوزه کاری خود اقدام و به دبیرخانه اعلام کنند تا حمایت‌های لازم در این بخش تقویت شود.
رئیس کارگروه اشتغال هرمزگان در پایان از مسؤولان جهاد کشاورزی هرمزگان خواست تا به کشت خارج از فصل در هرمزگان به عنوان یک ظرفیت کم‌نظیر نگاه کرده و آن را به خوبی پیگیری کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618649
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد