۸ سال پیش

سهمیه وام برای پذیرفته‌شدگان وزارت آموزش وپرورش وجود ندارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعلا سهمیه جدیدی برای اعطای وام به پذیرفته‌شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش نداریم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


فرشید سیاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پرداخت وام به پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزرات آموزش و پروزش گفت: سهمیه استان ها مشخص و ابلاغ شده است.
وی افزود: مدیریت توزیع سهمیه وام ها با مدیرکل استان است و فعلا سهمیه جدیدی وجود ندارد.
پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش باید دوره‌های آموزشی تربیت حرفه ای معلمان را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند که برای این منظور باید شهریه پرداخت کنند.
سلیمی جهرمی، رئیس برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار مهر پیش از این گفته بود؛ شهریه پذیرفته شدگان مبلغ ۵ میلیون تومان است که ۴۰ درصد شهریه توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت می شود که در حال تدابیری هستیم تا سهم پرداختی وزارت آموزش و پرورش افزایش یابد و همچنین معاونت پشتیبانی در حال رایزنی با بانک ها است تا بتواند سهمیه وام برای پذیرفته شدگان دریافت شود

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=547175
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد