۷ سال پیش

صدور بیش از ۳ هزار فقره مجوز مشاغل خانگی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل سابق اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از صدور بیش از ۳ هزار فقره مجوز مشاغل خانگی و پیگیری در زمینه ارائه تسهیلات اعطایی برای کارآفرینان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: اداره کل فنی ‌و حرفه‌ای استان زنجان بیشترین تعهدات و عملکرد آموزشی به لحاظ مقایسه جمعیتی بین استان‌ها را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به نرخ بهره‌وری بالای ۸۰ درصدی در این زمینه اضافه کرد: استان زنجان از ظرفیت‌های کارگاه‌های آموزشی خود استفاده حداکثری داشته است.
مدیرکل سابق اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ارائه توانمندی‌های مهارتی بخش دولتی و غیردولتی در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط و برگزاری آموزش‌های کپسولی و گذر مهارت به‌ صورت سالانه در سطح استان و شهرستان‌ها برپا شده است.
صیادی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش بازار محور در بخش دولتی و غیر دولتی بیان کرد: این کارگاه‌ها در راستای حمایت از اشتغال و تولیدات کارآموزان ایجاد شده است.
وی از تشکیل کمیته مهارت‌آموزی استان با عضویت ۱۸ دستگاه از کمیته‌های ذیل کمیته تخصصی اشتغال استان به دستور استاندار یاد کرد و افزود: این کمیته در راستای هم‌افزایی و جلوگیری از موازی کاری بین دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.
مدیرکل سابق اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از صدور بیش از ۳ هزار فقره مجوز مشاغل خانگی و پیگیری در زمینه ارائه تسهیلات اعطایی برای کارآفرینان خبر داد و اضافه کرد: استان زنجان در حوزه مشاوره و هدایت شغلی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.
صیادی با اشاره به راه‌اندازی مراکز سنجش الکترونیکی در سطح استان به عنوان پایلوت کشوری خاطرنشان کرد: تجهیز مراکز آموزشی به سیستم مداربسته با بیش از ۵۰ دستگاه کامپیوتر نیز صورت گرفته است.
وی از احداث سالن چند منظوره آزمون به مساحت یک‌هزار و ۸۶۵ متر مربع در زنجان خبر داد و اضافه کرد: این سالن از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان احداث شده است.
مدیرکل سابق اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از احداث دو باب گلخانه کشاورزی در شهرستان‌های ماهنشان و خدابنده یاد کرد و افزود: هر کدام از این گلخانه‌ها به مساحت ۱۲۰ متر مربع است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625116
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد