۷ سال پیش

صدور ۱۲ مجوز مشاغل خانگی توسط فنی و حرفه‌ای نهبندان
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای نهبندان از صدور ۱۲ مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته توسط مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


مرتضی مالدارتنها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در سال گذشته تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در نهبندان که از طریق فنی و حرفه‌ای این شهرستان معرفی شده‌اند به ۲۵ نفر پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مبلغ این تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.
سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای نهبندان از صدور ۱۲ فقره مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته توسط مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت درآمدهای این مرکز از محل تبصره ۷۵- ماده ۱۷ مبلغ ۶۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده است.
مالدارتنها به عملکرد واحد سنجش و ارزشیابی مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت یک‌هزار و ۶۰۳ نفر در آزمون‌های هماهنگ برگزار شده توسط این مرکز شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۹۵۰ نفر قبول شده‌اند به طوری که درصد قبولی در این آزمون‌ها ۵۹.۲۶ درصد بوده است.
وی با اشاره به آزمون‌های ادواری برگزار شده توسط مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان در سال گذشته، تصریح کرد: این آزمون‌ها برای ۷۴ نفر از متقاضیان برگزار شد که ۲۰ نفر از این تعداد در این آزمون‌ها موفق به کسب نمره قبولی شدند.
سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای نهبندان با بیان اینکه در سال گذشته در نهبندان ۸۶ نفر در آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای(صنعت ساختمان و قالیبافان) شرکت کردند، یادآور شد: درصد قبولی در این آزمون‌ها ۶۸.۶۰ درصد بوده است.
مالدارتنها ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۶ نفر در آزمون‌های اتحادیه‌ها و اصناف شرکت کرده‌اند و از این تعداد ۱۵ نفر قبول شده‌اند.
وی تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۹ نفر در آزمون‌هایی که توسط مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان برگزار شده شرکت کرده و از این تعداد یک‌هزار و ۴۴ نفر قبول شده‌اند.
سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای نهبندان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۵۹ فقره پروانه مهارت صنعت ساختمان در این شهرستان تمدید شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=617934
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد