۷ سال پیش

نگاه ویژه به بحث مشاغل خانگی به دلیل زودبازدهی آن است
اطلاعات بیشتر

 

 فرماندار بندرعباس گفت: مهم‌ترین رویکرد امسال، توسعه دریامحور است یعنی صنایع مرتبط با دریا و آنچه با دریا و دریانوردی در ارتباط است اعم از صنعت گردشگری، صید و صیادی و صنایع دستی مرتبط با مسائل دریایی مدنظر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


احمد پویافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: رویکرد امسال تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است و با این شعار می‌توان در راستای اشتغال‌آفرینی با محوریت دریا برنامه‌ریزی شود.
وی افزود: مهمترین رویکرد امسال، توسعه دریامحور است یعنی صنایع مرتبط با دریا و آنچه با دریا و دریانوردی در ارتباط است اعم از صنعت گردشگری، صید و صیادی و صنایع دستی مرتبط با مسائل دریایی مد نظر است.
فرماندار بندرعباس گفت: نگاه ویژه به بحث مشاغل خانگی به دلیل زودبازدهی آن است چون جزو آن دسته از شغل‌های راحت‌ محسوب می‌شود و در منازل می‌توان کار را تولید و عرضه کرد.
پویافر ادامه داد: رویکرد امسال ایجاد و استفاده از مشاغل خرد، کوچک و نهایتا متوسط است که هم تسهیلات راحت‌تر برای آن پرداخت شود و هم تولیدات خود را آسان‌تر و بهتر عرضه کنند
وی گفت: حلقه مفقوده‌ای برای عرضه محصولات خانگی در سطح جامعه وجود داشته است که تولیدکنندگان با محصولات خود چه کنند، در این میان طبق تبصره ۱۶ کسب و کار طرحی مطرح گردید که مکان‌هایی را شهرداری ایجاد کند ولی واگذار قطعی نشود و در اختیار تولیدکنندگان و متقاضیان قرار بگیرد و آنها با حضور یک هفته‌ای تا دوماهه خود به صورت گردشی از این مکان‌ها استفاده کرده و محصولات خانگی خود را عرضه کنند.
فرماندار بندرعباس در جواب سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظارت و اقدامات این طرح بر عهده کدام دستگاه اجرایی است افزود: پنج ارگان اصلی جامعه هدف خود را به سمت این برنامه سوق می‌دهند، بهزیستی مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر خود را معرفی می‌کند، کمیته امداد افراد مستمند و بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار می‌دهد و سازمان جهاد کشاورزی و اداره‌کل صنعت و معدن و اداره‌کل رفاه، کار و امور اجتماعی نیز جامعه هدف خود را به سوی برنامه‌های کلی استان سوق خواهند داد.
پویافر تصریح کرد: در خصوص اجاره و هزینه مکان‌ها، کارگروه و کمیته‌ای تشکیل شده است که مسؤولیت واگذاری آن بر عهده سازمان صنعت و معدن است، هدایت و نظارت کارگروه بر عهده فرمانداری شهرستان‌هاست و تامین و ایجاد محل بر عهده شهرداری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622859
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد