۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی آذربایجان غربی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی آذربایجان غربی پرداخت شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


جعفر قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تسهیلات پرداختی به طرح‌های مشاغل خانگی استان طی سال ۹۴، اظهار داشت: ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال تسهیلات به ۹۹ طرح مشاغل خانگی آذربایجان غربی پرداخت شد.
این مسؤول با اشاره به پرداختی از محل منابع داخلی صندوق در سال ۹۴، یادآور شد: تعداد اشتغال پرداختی طی سال گذشته یک هزار و ۹۶۳ فقره به مبلغ بالغ بر ۳۲۱ میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به آمار پرداخت وام ازدواج طی سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: طی سال ۹۴ حدود ۳ هزار و ۸۹ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
قلی‌پور ادامه داد: تسهیلات پرداختی از محل منابع شعب صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی به تعداد یک‌هزار و ۷۶۸ فقره و به مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به انواع تسهیلات اعطایی توسط صندوق کارآفرینی امید استان، ابراز داشت: انواع تسهیلات اعطایی شامل تسهیلات اشتغالزایی خانگی، تسهیلات اشتغالزایی خویش‌فرمایی، تسهیلات اشتغالزایی کارفرمایی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات کارت معیشت کارکنان، تسهیلات قرض‌الحسنه بخش صنوف و سایر تسهیلات قرض‌الحسنه است.
قلی‌پور با بیان اینکه تسهیلات اعطایی در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال از طریق برقراری نظام نظارت قبل، حین و پس از پرداخت تسهیلات مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند، افزود: این تسهیلات غالبا در چند مرحله پرداخت شده و در سال اول اجرا تا حداکثر چهار بار مورد نظارت میدانی قرار می‌گیرند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی ادامه داد: کارشناسان ضمن پیگیری انحرافات احتمالی با انجام مشاوره‌های لازم نسبت به اصلاح عملکرد سرمایه‌گذاران اقدام می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622864
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد