۷ سال پیش

۱۱۴ مجوز مشاغل خانگی در استان اصفهان صادر شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: ۱۱۴ مجوز مشاغل خانگی امسال در استان اصفهان صادر شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، عباس مهدیان با اشاره به وضعیت مشاغل خانگی در این استان افزود: استفاده از ظرفیت‌های مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق اشتغال در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: کسب و کار‌های خانگی از نظر ایجاد شغل و نو‌آوری در تولید و عرضه کالا و خدمات و سنخیت با تجارت الکترونیک سبب تنوع و دگرگونی بسیاری در بازار‌های مختلف شده است.
مهدیان افزود: بدین سبب امسال دو هزار و ۸۰۵ نفر را در سال جاری از آموزش های فنی و حرفه ای مرتبط با مشاغل خانگی بهره مند شدند.
وی افزود: از این تعداد ۶۶۹ هزار و ۹۵ نفر مرد و دو هزار و ۱۳۶ نفر زن بوده اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=623781
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد