۷ سال پیش

مشکلات استخدامی معلولان درآموزش و پروش

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

توضیح دانشگاه فرهنگیان درمورد مشکلات استخدامی معلولان درآموزش و پروش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه عدم بکارگیری معلولان در آموزش و پرورش، ارتباطی با این دانشگاه ندارد، گفت: تصمیم گیری در مورد اینکه افراد با شرایط خاص و معلولیت نمی توانند وارد حرفه معلمی شوند، به آموزش و پرورش مربوط است.
توضیح دانشگاه فرهنگیان درمورد مشکلات استخدامی معلولان درآموزش و پروش
به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی ، محمود مهر محمدی در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر جلوگیری از ادامه تحصیل و پذیرش افراد دارای 30 بیماری و معلولیت از تحصیل و اشتغال در این دانشگاه، گفت: چون این موضوع ارتباطی به دانشگاه فرهنگیان ندارد بهتر است از آموزش و پرورش سوال شود.
وی با اشاره به اینکه حتی ابلاغ این قضیه از آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان ربطی به ما ندارد، افزود: نهایتا کسانی که از شرایط مقرر در قانون برای ورود به حرفه معلمی برخوردارهستند به ما معرفی و پذیرش می شوند.
مهرمحمدی اظهار داشت: کار ما از پس از پذیرش متقاضیان آغاز می شود که به آن ها آموزش دهیم لذا اینکه پذیرفته شدگان با چه ضوابطی گزینش می شوند و چه قوانین و مقرراتی اعمال می شود مربوط به دانشگاه تربیت معلم است.
وی ادامه داد:‌ تصمیم گیری در این موارد (ضوابط پذیرش) با قانون است و مجری قانون هم وزارت آموزش و پرورش که باید در این خصوص توضیح دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=683042
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد