۷ سال پیش

صدور احکام حدود ۵ هزار پذیرفته آزمون استخدامی سال گذشته
اطلاعات بیشتر

صدور احکام حدود 5 هزار پذیرفته آزمون استخدامی سال گذشته

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام استخدامی حدود 5 هزار پذیرفته شده آزمون سال گذشته صادر و حقوق این افراد از مهر امسال جاری شد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا احکام 5 هزار نفری که سال گذشته از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شدند، صادر شد؟» اظهار داشت: بله، تمامی احکام آن افراد صادر شد.

حسینی افزود: فقط 3 درصد از این افراد که در آزمون پایان دوره آموزشی قبول نشدند، شرایط لازم را کسب نکردند و احکام آنها صادر نشد.

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر این 3 درصد هم مجدد در آزمون شرکت و پذیرفته شوند، احکام آنها صادر می‌شود، تصریح کرد: مابقی تمامی احکام صادر و حقوق آنها از اول مهر، جاری شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=699045
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد