۷ سال پیش

اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام آمادگی دانشگاه و تامین زیرساخت های لازم برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

غلامرضا کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان با توجه به تجربیات و تخصصی که در حوزه تربیت معلم دارد،‌برای برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش آمادگی دارد.

وی ادامه داد:‌اکنون دانشگاه فرهنگیان مسئولیت برگزاری آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان که مهارت آموزان ماده 28 را تحت پوشش قرار می دهد را به عهده داشته اما با توجه به ظرفیت های دانشگاه می تواند آزمون های هدفمندتری را نیز برگزار کند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عنوان کرد:‌ اکنون سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون ها بوده اما با توجه به اینکه حوزه تربیت معلم از اهمیت بسزایی برخوردار است ،‌دانشگاه فرهنگیان امکان برگزاری این آزمون را با رویکرد تخصصی تری دارد.

کیانی بیان کرد:‌ زیرساخت های علمی و تخصصی لازم در دانشگاه فراهم شده و حتی از جنبه محل برگزاری آزمون با توجه به 100 پردیس در کشور تامین هستیم.

وی یادآور شد:‌در زمان وزیر قبلی آموزش و پرورش این بحث مطرح شد که قرار به بررسی های بیشتر بود و امیدواریم این مساله هرچه زودتر محقق شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=712920
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد