• ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

آزمون استخدام تامین اجتماعی در بهمن ماه برگزار می شود

آزمون استخدام تامین اجتماعی در بهمن ماه برگزار می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در بهمن ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: قرار است آزمون استخدام تامین اجتماعی در بهمن ماه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌سیرت عصر یکشنبه در نشست مدیران تأمین اجتماعی و درمان با محوریت توسعه خدمات کیفی به بیمه‌شدگان در اردبیل اظهار کرد: قرار است آزمون استخدامی تأمین اجتماعی بهمن ماه برگزار شود تا ما در رشته‌های مختلف بتوانیم جذب و استخدام ۷۰ نفر نیرو را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری و اضطراری جذب ۴۲ نفر با اولویت مناطق محروم این استان آغاز شده و انتظار می‌رود با جذب نیروهای جدید بتوان بخشی از کمبودها را در این حوزه رفع کرد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام تامین اجتماعی

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل گفت: در کنار تأمین نیروی مورد نیاز و تبدیل وضعیتی که در جذب نیرو انجام شد، تلاش بر این است تا کاستی‌ها و کمبودها در این حوزه به نحوه مطلوب برطرف شود.

نیک‌سیرت از افزایش تخت بیمارستان سبلان و ارس اردبیل خبر داد و افزود: در این ۲ بیمارستان خدمات مناسبی در مرکز و شمال استان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است تخت بیمارستان سبلان اردبیل از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت و بیمارستان ارس نیز از ۶۴ تخت به ۹۶ تخت افزایش یابد تا ما بتوانیم در بستری و ارائه خدمات کیفی‌تر به بیمه‌شدگان موفق عمل کنیم.

نیک‌سیرت اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان تلاش می‌کند تا با ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی امکان مراجعه بیمه‌شدگان را به مراکز ملکی فراهم کرده و در کنار آن ده‌ها مرکز طرف قرارداد بخش خصوصی، مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی و سایر مجموعه‌های بهداشتی و درمانی آماده ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مراجعان هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل بیان کرد: در کنار تأمین نیروی مورد نیاز و رفع نقصان در بخش نرم‌افزاری، در حوزه سخت‌افزاری نیز خرید تجهیزات و امکانات و به‌روزرسانی این مراکز از دیگر رویکردها و برنامه اصلی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل است.

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان تامین اجتماعی

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام سازمان تامین اجتماعی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2816624
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k