• ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب سرباز پیام‌آور در وزارت بهداشت

آگهی جذب سرباز پیام‌آور در وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه جذب پیام آوران وزارت بهداشت

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

آگهی جذب پیام آور وزارت بهداشت

آگهی 23 خرداد 1403: ثبت نام پیام آوران بهداشت
درصد محدودی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی فارغ‌التحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دارای برگه آماده به خدمت (فاقد غیبت) می توانند خدمت نظام وظیفه عمومی خود را در وزارت بهداشت تحت عنوان پیام آوران بهداشت سپری کنند. بر اساس این قانون صرفا دانشگاه های علوم پزشکی مناطق محروم کشور توانایی جذب این مشمولین را دارند. داوطلبین می توانند از طریق این بخش از سامانه بدین منظور ثبت نام کنند و مراحل را صرفاً بصورت اینترنتی پیگیری کنند. اسامی متقاضیان به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام و موافقت و یا عدم موافقت ستاد کل نیروهای مسلح از طریق این سامانه به متقاضیان اعلام می گردد.

دانلود فرم تعهد

ثبت نام

 

نکات قابل توجه

ثبت نام بر اساس تاریخ اعزام و هر ماه انجام می گیرد و مهلت ثبت نام حداکثر تا یک ماه قبل از تاریخ اعزام می باشد. داوطلبین باید پس از دریافت برگ اعزام به خدمات از پلیس + 10 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و از تطبیق تاریخ اعزام خود با دوره اعزام ثبت نامی خود در سامانه اطمینان حاصل نمایند.
برای ثبت نام در این سامانه لازم است حتماً وضعیت فارغ التحصیلی مشمولین از طریق اداره آموزش محل تحصیل به اداره دانش آموختگان وزارت بهداشت اعلام شده باشد. این فرآیند زمانبر است. برای پیگیری این موضوع می توانید به درگاه پیگیری وضعیت دانش آموختگان وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

نتیجه نهایی حداکثر یک هفته قبل از تاریخ اعزام از طریق پیامک اعلام می شود و یا می توانید مراجعه به این سامانه و بخش مشاهده وضعیت از آن مطلع شوید. لغو پیام آوری پس از تایید نیروهای مسلح امکان پذیر نیست.

تاریخ اعزام برابر اعلام نیروهای مسلح ممکن است چند روز جابجا شود.

کسر خدمت سربازی برابر ابلاغ نیروهای مسلح به پیام آوران بهداشت تعلق نمی گیرد و جابجایی و انتقال پیام آوران بهداشت بعد از شروع به کار ممنوع می باشد و داوطلبین به منظور اطلاع از این موارد باید قبل از ثبت نام فرم تعهدنامه بالا را پرینت گرفته و امضا کنند و در هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند.

به ازا هر روز غیبت غیرموجه تا سقف 15 روز دو روز اضافه خدمت لحاظ خواهد شد و مشمولین بیش از این مدت به عنوان سرباز فراری به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
انصراف، جابجایی و غیبت موجه تنها در صورت بیماری با تایید یگان ارشد محل خدمت، فوت اعضا خانواده درجه یک (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر یا خواهر)، حوادث فورس ماژور (سیل، زلزله، آتش سوزی) و حبس قابل بررسی است.

آخرین اخبار خدمت سربازی

جدیدترین آگهی‌های استخدام سرباز امریه

منبع: سامانه طرح

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2868680
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد