• ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

ابهامات طرح تبدیل وضعیت کارکنان برطرف شد

ابهامات طرح تبدیل وضعیت کارکنان برطرف شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارسال طرح ساماندهی کارکنان به شورای نگهبان جهت تایید نهایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ابهامات طرح تبدیل وضعیت کارکنان رفع شده است و جهت تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال می شود.

ولی اسماعیلی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح ساماندهی کارکنان که از مطالبات به حق جوانان و افراد بیکار است، بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی با بالاترین رأی به شورای نگهبان ارجاع شد تا به تأیید نهایی برسد.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان چهار ایراد و ابهام در مورد این طرح وارد کرد که ما در جلسه قبلی کمیسیون ۲ ابهام جزئی را برطرف کردیم و اصلی‌ترین ابهام که مربوط به تأمین بار مالی این طرح است، با همکاری رئیس سازمان استخدامی کشور در جلسه هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم هفته آینده با رفع ابهامات و ایرادات این طرح از سوی مجلس به شورای نگهبان برگشت داده شود تا زمینه تأیید نهایی آن فراهم آید.

اسماعیلی افزود: ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها در این طرح گنجانده شده و کلیات آن با ۱۹۶ رأی در مجلس به تأیید رسید و امیدواریم شورای نگهبان با رفع ایرادات مطرح شده، این طرح را به تأیید نهایی برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است در این طرح شرکت‌های پیمانکاری حذف شده و بار مالی اجرای آن به صورت شفاف از سوی دولت مشخص شود.

اسماعیلی اضافه کرد: ما اصرار به تأیید این طرح داریم و این کار نیز حرکت منطقی است و اگر شورای نگهبان باز هم ایراد بگیرد، مجلس این طرح را به مجمع تشخیص مصلحت می‌فرستد.

وی ضرورت تأمین امنیت شغلی جوانان را در قالب تبدیل وضعیت نیروها یادآور شد و بیان کرد: همه نیروهای خدماتی، شرکتی، حق‌الزحمه و… در قالب این طرح سازماندهی شده و به شکل پیمانی به استخدام دولت در می‌آیند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2735185
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k