• ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

اجرای طرح رتبه بندی معلمان چه مزایایی دارد؟

اجرای طرح رتبه بندی معلمان چه مزایایی دارد؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رتبه‌ بندی سبب همترازی معلمان با اساتید وزارت علوم شده است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عضو جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: از مزایای اجرای طرح رتبه بندی همترازی معلمان با اساتید وزارت علوم می باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدجمال صبح‌خیز با بیان اینکه در طرح رتبه بندی، معلمان از مزایای مادی طرح برخوردار خواهند شد گفت: از مزایای دیگر طرح رتبه بندی این است که معلم در تلاش است تا به افزودنی‌ها یعنی دانش و آگاهی‌های خودش اضافه کند تا بتواند شایستگی‌های لازم را کسب کند.
وی افزود: از جمله مسائلی که مورد انتظار فرهنگیان بود و هم در حوزه معیشتی و رفاهی می‌توانست رضایتمندی‌های خوبی را به دنبال داشته باشد و هم به لحاظ کسب شایستگی‌های حرفه‌ای معلم می‌توانست اثرگذار باشد، رتبه‌بندی معلمان بود که این دغدغه با کار بسیار ارزشمند دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و اختصاص اعتبار لازم مرتفع شده و قطعا رضایتمندی خوب همکاران را به‌دنبال داشته است.
صبح‌خیز با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان از چند منظر سبب رضایتمندی همکاران شد، گفت: اول اینکه رتبه‌بندی سبب همترازی معلمان با همکاران ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است و نکته دوم اینکه معلمان از مزایای مادی طرح نیز برخوردار خواهند شد.
عضو جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: هرچه توانمندی، کسب دانش، پژوهش، خلاقیت و نوآوری‌ها در رسیدن به رتبه‌های بالا، بیشتر باشد طبیعتا احساس مسئولیت هم بیشتر می‌شود و اثرگذاری، کارآیی و بهره‌وری معلم در کلاس هم بسیار ارزشمندتر است و وقتی از این منظر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که هم معلم به نقش معلمی خود دلگرم می‌شود و هم احساس مسئولیت بیشتری می‌کند و هم اثرگذاری و کارآیی بهتری را از خود نشان می‌دهد.
وی افزود: توجه به رتبه‌بندی، یکی از کار‌های بسیار مهم و موثر در بالا بردن کیفیت آموزشی و در عین حال توجه به حوزه‌های فرهنگی در دستگاه عظیم و وسیع تعلیم و تربیت است که هم کیفیت آموزش را افزایش خواهد داد و هم اثرات اخلاقی، معنوی و دینی خودش را هم بر جا خواهد گذاشت.
صبح‌خیز با بیان اینکه تاثیر بعدی این است که احساس مسئولیت، علاقه‌مندی و نزدیکی همکاران فرهنگی نسبت به نظام، جامعه و حکومت و مبانی و معانی فرهنگی جمهوری اسلامی نیز افزون‌تر خواهد شد، گفت: همچنین این معانی به نسل جدید که دانش‌آموزان و سرمایه‌های آینده این کشور هستند، منتقل می‌شود و در نهایت زمینه قوام و دوام و پایداری اصول و فرهنگ انقلابی را به‌دنبال خواهد داشت.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2830214
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد