• ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

احکام رتبه‌بندی بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان فارس صادر شد

احکام رتبه‌بندی بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان فارس صادر شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور احکام بیش از 55 هزار و 300 معلم در استان فارس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: احکام رتبه‌بندی بیش از 95 درصد فرهنگیان فارس صادر شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که تا روز ۱۹ اسفند، احکام رتبه‌بندی بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان این استان صادر شده است.

مجید زارعی شنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران گفت: بالغ بر ۵۸ هزار فرهنگی در فارس مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شده‌اند که تا پایان روز جمعه ۱۹ اسفند، احکام بیش از ۵۵ هزار و ۳۰۰ معلم صادر شده است.

او با اشاره به اینکه براساس این احکام، با توجه به شاخص‌های مختلف، معلمان در رده‌های یک تا ۵ طبقه بندی شده‌اند، خاطرنشان کرد که رتبه پنج، بالاترین رتبه تعیین شده در این طرح برای معلمان است.

زارعی گفت: فرهنگیان استان فارس که مشمول قانون رتبه‌بندی هستند این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه اینترنتی پرتال وزارت آموزش و پرورش، از وضعیت احکام و رتبه خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد که معلمان رتبه بندی شده در صورت اعتراض نسبت به احکام صادره، می‌توانند ظرف ۱۰ روز از تاریخ صدور حکم، اعتراضشان را ثبت کنند.

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: پس از بارگذاری مدارک توسط فرهنگیان در سامانه مربوطه، کار ارزیابی مدارک توسط کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌شود و اگر بنا به مدارک ارائه شده، اعتراض همکار فرهنگی مورد قبول باشد، رتبه تغییر کرده و احکام جدید براساس آن صادر می‌شود.

زارعی گفت: تمام تلاش مجموعه وزارت و ادارات کل آموزش و پرورش بر این‌ست که حقوق اسفندماه فرهنگیان براساس احکام جدید رتبه بندی واریز شود.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از کارمندان امور اداری و فناوری اداره‌های آموزش و پرورش فارس، ۲ هفته به شکل شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل، کار بررسی مدارک و صدور احکام جدید را دنبال و اجرایی کردند.

زارعی ضمن ابراز امیدواری نسبت به صدور احکام مابقی فرهنگیان تا قبل از پایان سال، گفت: ۱۱۷ ارزیاب حرفه‌ای از استان فارس در فرایند رتبه بندی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا، براساس مصوبه مجلس، طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شده و طی آن، فرهنگیان مشمول، براساس شاخص‌های مختلف، ذیل ۵ رتبه شامل آموزشیارمعلم، مربی معلم، استادیارمعلم، دانشیار معلم و استاد معلم، طبقه بندی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2714611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد