• ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

اختصاص حقوق فوق العاده مرزی برای پرستاران مازندرانی

اختصاص حقوق فوق العاده مرزی برای پرستاران مازندرانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعطای حقوق فوق العاده مرزی برای پرستاران در مازندران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، استاندار مازندران گفت: حقوق فوق العاده مرزی برای پرستاران مازندرانی اختصاص داده می شود.

استاندار مازندران در بازدید از بیمارستان های مرکز استان در روز پرستار تصریح کرد: در تلاش هستیم برای مجموعه پرستاری مازندران که یک استان مرزی است، حقوق فوق العاده مرزی اختصاص داده شود.

سیدمحمود حسینی پور نوری، در حاشیه دیدار با پرستاران در بیمارستان های بوعلی سینا و حکمت ساری، پرستاران را قشری تلاشگر با بیشترین جهاد در برابر ویروس منحوس کرونا خواند و خاطرنشان کرد: شغل پرستاری از مشاغل سخت، حساس و مهم است و نیازمند حمایت و پشتیبانی شایسته است، امیدواریم در دولت سیزدهم بخشی از مشکلات پرستاران که از گذشته برجا مانده است حل و فصل شود.

وی ادامه داد: سیاست دولت پایان دادن به کلیه پروژه‌های های نیمه تمام مراکز دولتی است که بیمارستان ها شامل این سیاست های کلان می شوند؛ همچنین توسعه بیمارستان ها و سیاست تجمیع سازی مراکز متعدد بیمارستانی که کلیه رشته ها را برای بهره مندی بیشتر مردم از خدمات متنوع شامل شود، در دستور کار قرار دارد.

حسینی پور با بیان اینکه از طریق تهاتر درآمد نفت درصدد هستیم بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت طبرسی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم اضافه کرد: در تلاش هستیم برای مجموعه پرستاری استان که یک استان مرزی است حقوق فوق العاده مرزی اختصاص داده شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه بیشترین تلاش را در طول یکسال اخیر برای احیای زیرساخت های اقتصادی استان در بخش های مختلف اعم از سطح جنگل و دریا، صادرات و مسائل بین المللی انجام دادیم، افزود: یکی از بحثهایی که دنبال می‌کنیم اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان است تا بتوانیم جوانان تحصیلکرده را در یک بازه زمانی مشخص مشغول به کار کنیم.

حسینی پور ضمن بیان اینکه خدمات جامعه پرستاری مورد رضایت و تقدیر مردم قرار دارد، اظهار کرد: توجه پرستاران به امنیت سلامت و آرامش مردم و عملکرد و ارائه خدمات مطلوب جامع پرستاری استان زبانزد است و از تلاش های این قشر زحمتکش قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2668145
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد