• ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

اختصاص سهمیه ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفری به ایثارگران در استخدام آموزش و پرورش

اختصاص سهمیه ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفری به ایثارگران در استخدام آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه ایثارگران در آزمون استخدام آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در آزمون استخدام آموزش و پرورش سهمیه 18 هزار و 500 نفری به ایثارگران اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، به استناد مجوز سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور، وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در سه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز و مربی امور تربیتی، تربیت بدنی و مشاوره به تعداد ۷۲ هزار و ۹۱ نفر کرده است.

براین اساس آزمون آموزگار ابتدایی با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال‌جاری و آزمون دبیری و هنرآموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز است.

در این راستا دفترچه راهنمای ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۹ بهمن ماه در درگاه اینترنتی این سازمان قرار گرفته است و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه دارد.

مطابق با اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی مربیان تربیت بدنی، بهداشت و سلامت و همچنین مشاوران مدارس به تعداد بیش از ۱۹ هزار با مجری‌گری سایت جهاد دانشگاهی ۱۷ اسفندماه برگزار می شود.

از مجموع کلیه رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۸۵۰۰ نفر به سهمیه استخدامی ایثارگران با حداقل ۲۵ درصد جانبازی تخصیص یافته است.

متقاضیان ایثارگری که قصد اشتغال در این وزارت در کسوت آموزگاری و دبیری را دارند، می‌توانند با شرکت در آزمون مذکور از این فرصت شغلی و سهمیه‌های استخدامی قانونی خود بهره مند شوند.

کلیه مشمولان ایثارگر با حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون می توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند، منابع آزمون نیز همان منابع آزمون سال گذشته است.

متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون در مدت زمان فوق و در روزهای اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی ثبت نام خودداری کنند.

مشاهده صفحه جامع استخدام فرزندان ایثاگران، شهدا و جانبازان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2836215
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k