• ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

اختصاص ۵۰۰ سهمیه جذب هیأت علمی به دانشگاه فرهنگیان

اختصاص ۵۰۰ سهمیه جذب هیأت علمی به دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه جذب هیات علمی سال آینده دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفتک سهمیه جذب هیات علمی برای دانشگاه فرهنگیان 500 نفر تخصیص شدده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهمیت ویژه‌ای برای دانشگاه فرهنگیان قائل است، گفت: در سال جاری پانصد سهمیه جذب عضو هیئت علمی به این دانشگاه اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در گردهمایی مدیران دانشگاه فرهنگیان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه که در محل مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید باهنر وزارت آموزش پرورش برگزار شد، گفت: تربیت مدیران و متخصصان آینده کشور در دست معلمان است که وظیفه سنگینی است.

وی افزود: کسانی که امروز به عنوان شاگرد در کلاس‌های درس هستند در واقع دانشمندان، محققان مدیران و سیاست مداران آینده کشور هستند و حتما باید با احترام و تکریم با آنان برخورد شود.

وزیر علوم نقش معلم و مربی را در ساختن آینده کشور بسیار مهم دانست و گفت: در کشورهای توسعه یافته معلمان از نظر معیشت و درآمد و منزلت بالاترین جایگاه دارند و در کشور ما نیز جامعه احترام زیادی برای معلم قائل است و حاکمیت باید حمایت‌های خود را بیشتر کند.

وزیر علوم تاکید کرد: باید حمایت ما از شغل معلمی آنقدر باشد که جذابیت بیشتری داشته باشد و استعدادهای برتر برای ورود به این حرفه باهم رقابت کنند.

وی معلمی را یک تخصص ویژه دانست که نیاز به مهارت‌های تدریس، ارزیابی و ارتباط با دانش‌آموز دارد و وجود مراکز تربیت معلم سابق یا دانشگاه فرهنگیان فعلی یک ضرورت برای آموزش معلم است.

زلفی گل معلمی را شبکه ای از فضایل انسانی دانست که آینده یک فرد و یا جامعه به رفتار او بستگی دارد.

وزیر علوم؛ آموزش را مقوله مهمی دانست که حتی در سلامت جسمی و روحی جامعه دخیل است و اساسا پدیده‌های اجتماعی با رویکرد بین رشته‌ای بررسی می‌شوند و اگر خود آموزش را به عنوان یک علم بین رشته‌ای بدانیم وجود دانشگاه فرهنگیان برای ارتقای بحث آموزش به عنوان یک علم ضروری است.

زلفی‌گل همچنین اظهار داشت: با یک تغییر اقلیم در امر آموزش مواجه هستیم و برای اینکه با این تغییر هماهنگ شویم باید نسبت به استفاده از فناوری‌های نوین و آموزش‌های مجازی اهتمام ویژه داشته باشیم و اگر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه اقدام جدی نکند از آموزش‌های روز فاصله خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در پایان این نشست از مدیران برتر واحدهای استانی و پردیس دانشگاه فرهنگیان با حضور وزیر علوم و رئیس دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696900
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد