• بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام آموزش و پرورش ایلام

استخدام آموزش و پرورش ایلام

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدامی آموزش و پرورش ایلام


زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون

خبر 6 تیر 1401: زمان مصاحبه‌ی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ماده‌ی ۲۸ آموزش و پرورش استان ایلام اعلام شد که بر این اساس برادران پذیرفته‌شده مطابق جدول زمانبندی می بایست به پردیس شهید مدرس، و خواهران پذیرفته شده به پردیس امام جعفرصادق (ع) مراجعه کنند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، زمان مصاحبه پذیرفته شدگان نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد که بر این اساس پذیرفته شدگان ماده‌ی ۲۸ آزمون استخدامی در استان ایلام می بایست با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق جدول زمانبندی زیر نسبت به مراجعه به آدرس های مذکور اقدام نمایند.
برنامه زمانبندی جهت حضور و پذیرش مصاحبه اختصاصی و عمومی استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام -  خواهران

1) تاریخ پذیرش: شنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱
کلیه‌ی داوطلبان رشته ی آموزگاری ابتدایی (بر اساس نام خانوادگی از الف تا پایان حرف غ)
کلیه‌ی داوطلبان رشته های دبیری ریاضی، دبیر عربی و دبیر علوم اجتماعی
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۲) تاریخ پذیرش: یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته های دبیر ادبیات فارسی و دبیر تربیت بدنی
کلیه داوطلبان رشته آموزگاری ابتدایی (بر اساس نام خانوادگی از ف تا پایان حرف ی)
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۳) تاریخ پذیرش: دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته دبیری معارف اسلامی 
کلیه داوطلبان رشته های دبیری علوم زیستی و بهداشتی و مشاور واحد آموزشی
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

۴) تاریخ پذیرش: سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱
کلیه داوطلبان رشته‌های دبیری هنر و مربی امور تربیتی مدارس
کلیه داوطلبان رشته های مراقب سلامت، هنرآموز/استادکار طراحی و دوخت، هنر آموز طراحی و دوخت
ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۴۵ ظهر

مدارک لازم:
اصل شناسنامه و کارت ملی
معرفی نامه از امور اداری اداره کل آموزش و پرورش (نمونه برگ شماره 5)
گواهی انجام معاینات پزشکی
آدرس محل مصاحبه خواهران:
مستدعی است، داوطلبان ارجمند بر اساس جدول زمان بندی فوق به پردیس امام جعفر صادق (ع) خواهران - واقع در ایلام - انتهای بلوار شهید صدوقی مراجعه نمایند.

برنامه زمانبندی جهت حضور و پذیرش مصاحبه اختصاصی و عمومی استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام -  برادران

۱) تاریخ: شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
آموزگاری ابتدایی (از حروف الف تا ش)
دبیری ادبیات فارسی
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
دبیری علوم اجتماعی
دبیری ریاضی
دبیری تاریخ
دبیری عربی

۲) یکشنبه: ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
آموزگاری ابتدایی (از حروف ع تا ی)
دبیری علوم زیستی
دبیری معارف اسلامی (حروف الف تا غ)
مشاور واحد آموزشی
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
آموزگار استثنایی
تربیت بدنی
مربی امور تربیتی
دبیری معارف اسلامی (حروف ف تا ی)
دبیری جغرافیا

۳) دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۸ صبح
استادکار الکتروتکنیک 
استادکار ساختمان
دبیری هنر
رشته‌ی تحصیلی و ساعت مراجعه: ساعت ۱۴ عصر
استادکار مکانیک خودرو
هنر آموز مکانیک خودرو

مدارک لازم:
اصل شناسنامه و کارت ملی
معرفی نامه از امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام
گواهی تایید پزشک معتمد آموزش و پرورش از کلینیک فرهنگیان ایلام
آدرس محل مصاحبه برادران:
بلوار پژوهش - بانگنجاب - بالاتر از دانشگاه ایلام - دانشگاه فرهنگیان ایلام (پردیس شهید مدرس) - تلفن: 08432227169

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش ایلام

خبر 5 تیر 1401: مراحل، زمان، مکان و مدارک مورد نیاز انجام فرایند استخدامی قبول شدگان نهمین دوره‌ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام اعلام شد

معرفی شدگان مرحله اول ضمن در دست داشتن مدارک از روز دوشنبه مورخ 6 تیر ماه 1401 برابر تقویم زمانی و به تفکیک رشته از ساعت 8 صبح  الی 16 عصربه آدرس محل بررسی مدارک و مستندات: (ساختمان  مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت) مراجعه نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، محل بررسی مدارک و مستندات، زمان و مکان مصاحبه‌ و فرایند استخدامی پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد که به این ترتیب معرفی شدگان مرحله اول ضمن در دست داشتن مدارک ذیل به منظور بررسی آن ها، از روز دوشنبه مورخ 6 تیر ماه 1401 برابر تقویم زمانی و به تفکیک رشته از ساعت 8 صبح  الی 16 عصر به آدرس محل بررسی مدارک و مستندات: (ساختمان مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت) مراجعه نمایند.

عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد و فرم مربوط به غایبین تکمیل خواهد شد.

تقویم اجرایی گارگروه بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی ماده 28 سال 1401

گروه: اول
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: آموزگار ابتدایی-آموزگار استثنایی- دبیر ادبیات فارسی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: دوشنبه
تاریخ: 6 تیر ماه 1401

گروه: دوم
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: دبیر ریاضی-دبیر عربی-دبیر علوم اجتماعی- دبیر علوم زیستی و بهداشتی- دبیری تاریخ- دبیری جغرافیا-دبیری معارف اسلامی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: سه شنبه
تاریخ: 7 تیر ماه 1401

گروه: سوم
جنسیت: زن/ مرد
رشته شغلی قبولی: دبیری هنر-مراقب سلامت-مربی امور تربیتی مدارس- مشاور واحد آموزشی- استادکار الکتروتکنیک-استادکار ساختمان-استادکار طراحی دوخت- استادکار مکانیک خودرو- هنر آموز طراحی و دوخت- هنر آموز مکانیک خودرو- دبیر تربیت بدنی
ساعت مراجعه: 8 صبح الی 16 عصر
روز مراجعه: چهارشنبه
تاریخ: 8 تیر ماه 1401

مدارک مورد نیاز:

1-یک عدد پوشه به رنگ آبی همراه با گیره

2- پرینت کارنامه قبولی در آزمون استخدامی  دو نسخه 

3- اصل و کپی گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی لیسانس/ فوق لیسانس بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد اشتغال- محل انتخابی) در زمان ثبت نام در دونسخه 

4- اصل شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت ویژه آقایان – کپی از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت (ویژه آقایان) در دو نسخه و همچنین کپی شناسنامه همسر و فرزندان

5-  6 قطعه عکس با زمینه سفید و تمام رخ در سال جاری (پشت نویسی شده)

6- ارائه فرم اطلاعات فردی (ویژه گزینش) در دو نسخه با الصاق عکس (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)

7- ارائه نمون برگ شماره 6 ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی (تاکید می گردد حتما فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)

8- ارائه اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ جدید از بنیاد شهید و امور ایثار گران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگران با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

9- ارائه اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ جدید از سازمان بهزستی استان برای معلولین خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام 

10- ارائه اصل و تصویر مدرک یا گواهینامه معتبر حافظ قرآن کریم درجه 1 تا 3 برای افرادی که از سهمیه حافظین قرآن  استفاده کرده اند.

11- ارائه اصل گواهی حضور در جبهه های حق علیه باطل به تاریخ جدید برای  افرادی که از سهمیه سهمیه ایثارگری 5 و 25 درصد از مراجع ذیصلاح مربوطه شامل (بسیجی داوطلب- سه چهارم خدمت سربازی و نیروهای رسمی نظامی و انتظامی (پایور) ارتش و نیروی انتظامی - جهاد کشاورزی  –  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)

12- ارائه اصل گواهی و مدارک و مستندات  بیمه و سوابق غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22/11/1357  به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است (برای افرادی که می خواهند بدلیل افزایش سن از تقلیل شرایط سنی استفاده نمایند)

13- ارائه فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افرادی متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان)  

14- ارائه فرم استشهاد محلی مبنی بر سکونت حداقل 10 سال در شهرستان و منطقه محل تقاضا استخدام برای افرادی که از سهمه بومی استفاده کرده اند. (ارائه فرم مذکور برای افرادی که محل تولد درج در شناسنامه با محل شغل مورد تقاضا یکی می باشد نیاز نیست) (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)

15- ارائه فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه (تاکید می گردد فرم مذکور را از سایت آموزش و پرورش استان ایلام دریافت نمایید)

مکان مراجعه: (ساختمان مرکز هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام- بلوار جمهوری  انتهای خیابان بعثت)

مراحل چینش و مرتب نمودن مدارک پرونده استخدامی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت از پایین به بالا به ترتیب ذیل انجام گردد:

1-کپی کارنامه قبولی در آزمون

2-اصل گواهی سهمیه ایثارگری  - معلولیت در صورت استفاده

3-اصل گواهی و مدارک مربوط به استشهاد محلی در صورت استفاده از امتیاز بومی

4-اصل گواهی حافظ قرآن – نخبگان در صورت استفاده از سهمیه این موارد

5-کپی مدرک دانشگاهی  که در زمان ثبت نام ارائه گردیده

6-اصل گواهی و مدارک مربوط به کسر سن (سنوات غیر رسمی ، تمام وقت درسازمان ها و ادارت دولتی) برای افرادی که دارای کبر سن هستند.

7-کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و پایان خدمت (ویژه آقایان) و همچنین کپی صفحات شناسنامه همسر و فرزندان

8-فرم شماره 2 که توسط کارشناس بررسی مدارک اضافه می گردد.

مراحل انجام فرآیند استخدامی قبول شدگان چند برابر ظرفیت (مرحله اول) نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش ایلام

1-بررسی مدارک و مستندات (برابر فرم شماره 2) توسط کارگروه مربوطه

2-ارائه فرم اطلاعات فردی گزینش و مدارک مورد نیاز به هسته گزینش استان  

2-بررسی و تکمیل  فرم مربوط به  اقدامات پژوهشی و آموزشی (25 درصد نمره کمی) توسط کارشناسان مربوطه

3- دریافت معرفی نامه مصاحبه بعد از بررسی مدارک جهت ارائه به مرکز مجری مصاحبه علمی  ( پردیس خواهران امام جعفر صادق(ع) – پردیس برادران شهید مدرس 

4- دریافت معرفی نامه و فرم های مربوط به معاینات پزشکی جهت مراجعه به درمانگاه فرهنگیان به آدرس: کنار زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام

فرم های مورد نیاز

پذیرفته‌شدگان محترم، حتما ضمن دانلود فرم‌های زیر، نسبت به تکمیل نمودن همه‌ی آنان‌ها و تحویل آن‌ها در زمان مراجعه اقدام نمایید:

اعلام نتایج آزمون

خبر 3 تیر 1401: به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ( آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تاریخ های برگزاری 1401/02/15 و 16) می‌رساند که كارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته های شغلی مربوط به وزارت مذکور از روز جمعه مورخ 1401/04/03 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شركت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، در تاریخ چهارم تیرماه 1401 (1401/04/04) به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها به شرح جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مربوطه، از زمان و مکان دقیق مصاحبه استخدامی خود اطلاع یافته و اقدام لازم بعمل آورند. 
لازم به ذکراست مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ 1401/04/06 آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/21 طبق زمان بندی‌ اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.  
یادآوری های مهم:
 1) براساس نامه شماره 21390 مورخ 1401/03/30 سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 99/12/26 (موضوع بند 3 در بخش «ج» سایر امتیازات قانونی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستانهایی که نرخ باروری در آنها 2/5 و کمتر باشد بابت تاهل به داوطلبان مرد تعلق می گیرد.
2) داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت می‌باشند، برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی ( فرم شماره 1 مندرج در ذیل این اطلاعیه) می باشد را تکمیل نموده و پس از تأیید مرجع مربوطه در زمان مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش مربوطه جهت بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت داوطلب براساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
3) عدم مراجعه متقاضی در مهلت اعلام شده براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام مصاحبه استخدامی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
4) در صورت تایید مدارک و مستندات داوطلبان، از افراد واجد شرایط، مصاحبه استخدامی بعمل خواهد آمد. ضمناً پس از شركت در مرحله مصاحبه استخدامی، افراد پذیرفته شده به ترتیب نمرات مکتسبه در هر یک از سهمیه های استخدامی و به ترتیب نمرات فضلی برای انجام سایر مراحل استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه معرفی خواهند شد. 
5) متقاضیان درصورت داشتن هرگونه ابهام و سوال در خصوص نمرات مکتسبه و نتایج اولیه آزمون، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود حداکثر تا تاریخ 1400/04/10 در سیستم پاسخگویی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. لذا تاکید می گردد از مراجعه حضوری به وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان ها و سازمان سنجش آموزش کشور خودداری شود. 
6) انجام مصاحبه استخدامی، صرفاً در مهلت تعیین شده مندرج در این اطلاعیه امكان پذیر می‌باشد. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ها، تحت هر شرایطی امكان پذیر نخواهد بود.
7) مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:
-تکمیل فرم اعلام آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و انجام مصاحبه استخدامی؛ (فرم شماره 2 مندرج در ذیل اطلاعیه)
-اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب (کارت ملی/ شناسنامه و شناسنامه فرزندان)؛
-اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)؛
-اصل و تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)؛
-اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران؛
-اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
-اصل و تصویر مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و آزمون زبان های خارجی معتبر؛

جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید

مشاهده آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها
دریافت فرم استشهاد محلی (فرم شماره یک)
دریافت فرم اعلام آمادگی (فرم شماره دو)

دفترچه شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش 1400

آگهی 27 بهمن 1401: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی سراسر کشور منظم به بخشنامه سازمان به شماره 24510 مورخ 1400/05/10 و اصلاحات بعدی آن و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میگردد:
مهلت ثبت نام از 27 بهمن الی 2 اسفند 6 اسفند 1400 می باشد.

شرایط عمومی
1 .داشتن تابعیت ایران؛
2 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره: با عنایت به ماده (8) مصوبه شماره 6795/1400/دش مورخ 1400/05/05 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون (برای وزارت آموزش و پرورش مورخ 1401/02/16 و برای سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش مورخ 1401/04/31 ،(نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کانلمیکن تلقی میشود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
6 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
10 .به استناد ماده (94) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفتهشده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
11 .داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (25) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی (30) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و شش (36) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکترای تخصصی.
تبصره 1 :جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره 2 : موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارت خانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است،
موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تبصره 3 :به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج (5)سال میباشد.
امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد.
شرایط اختصاصی آموزش و پرورش
طی‌ دوره یکساله‌ مهارت آموزی توسط‌ پذیرفته‌ شدگان با رعایت‌ شرایط‌ و ضوابط‌ ذیل‌:
به‌ استناد مجوز شماره 7276 مورخ 1400/02/19 سازمان اداری و استخدامی‌ کشور و مفاد ماده 28 اساسنامه‌ دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌ شدگان استخدام پیمانی‌ مشاغل‌ آموزشی‌ در آموزش و پرورش، ملزم به‌ گذراندن دوره یکساله‌ مهارت آموزی (این‌ دوره شامل‌ مجموعه‌ ای از دروس تربیتی‌، تخصصی‌ و کارورزی (نظری، مهارتی‌) است‌ که‌ برای دانش‌ آموختگان رشته‌ های مختلف‌ دانشگاهی‌ و حوزوی پذیرفته‌ شده در آزمون های استخدامی‌ آموزش و پرورش برابر آیین‌ نامه‌ خاص خود برگزار می‌شود)، در دانشگاه فرهنگیان (رشته‌ های شغلی‌ دبیری، آموزگاری، مربی‌ امور تربیتی‌، مشاوره، مراقب‌ سلامت‌) و دانشگاه تربیت‌ دبیر شهید رجایی‌ (رشته‌ شغلی‌ هنر آموزی)، بدون دریافت‌ حقوق و مزایا بوده و صدور حکم‌ استخدامی‌ منوط به‌ کسب‌ موفقیت‌ در دوره مذکور می‌باشد.
مهارت آموزانی‌ که‌ از حضور در کلاس درس، امتحانات مواد درسی‌ خودداری نمایند به‌ عنوان انصراف از ادامه‌ روند استخدام تلقی‌ شده مشمول پرداخت‌ هزینه‌های دوره آموزشی‌ و خسارت های وارده خواهند بود.
بخشی‌ از هزینه‌ های برگزاری دوره یکساله‌ مهارت آموزی (خدمات آموزشی‌ و رفاهی‌) بر عهده داوطلب‌ خواهد بود و چنانچه‌ هریک‌ از پذیرفته‌ شدگان در طول برگزاری دوره یکساله‌ مهارت آموزی از ادامه‌ تحصیل‌ و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش می‌ تواند به‌ تشخیص‌ خود نسبت‌ به‌ محاسبه‌ و اخذ هزینه‌ های مربوط اقدام نماید.
شرایط‌، ضوابط‌ و نحوه ثبت‌ نام در دوره یکساله‌ مهارت آموزی بعد از قبولی‌ نهایی‌ و تأیید صلاحیت‌ های عمومی‌ توسط‌ گزینش‌، از
سوی دانشگاه های مجری دوره یکساله‌ مهارت آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت‌ دبیر شهید رجایی‌) اعلام خواهد شد. رعایت‌ ضوابط‌ و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور، الزامی‌ می‌باشد. پذیرفته‌شدگان نهایی‌ رشته‌ های شغلی‌ هنر آموزی جهت‌ اطلاع از نحوه ثبت‌ نام و شرکت‌ یکساله‌ مهارت آموزی می‌ بایست‌ از طریق‌ پایگاه اطلاع رسانی‌ دانشگاه تربیت‌ دبیر شهید رجایی‌ به‌ نشانی‌ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ رشته‌ های شغلی‌ آموزگاری، دبیری، مراقب‌ سلامت‌، مشاوره، مربی‌ امور تربیتی‌ نیز از طریق‌ پایگاه اطلاع رسانی‌ دانشگاه فرهنگیان به‌ نشانی‌ دانشگاه فرهنگیان موضوع را پیگیری نمایند.
مدت دوره یکساله‌ مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی‌ محسوب نخواهد شد و صرفاً به‌ عنوان شرط استخدام پیمانی‌ در آموزش و پرورش می‌باشد. گواهی‌ پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه‌ تحصیل‌ در مقاطع‌ بالاتر در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی‌ نمی‌باشد.
محل‌ مهارت آموزی دوره یکساله‌، براساس شغل‌ محل‌ پس‌ از اعلام نتایج‌ قطعی‌ تعیین‌ خواهد شد.
تغییر محل‌ مهارت آموزی، صرفاً در صورت وجود شغل‌، با رعایت‌ جنسیت‌ از طریق‌ دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی‌ قرار خواهد گرفت‌.
مهارت آموزان در زمان ثبت‌ نام در مراکز مجری دوره یکساله‌ مهارت آموزی ملزم به‌ ارائه‌ مدرک روخوانی‌ و روانخوانی‌ قرآن کریم‌ و مدرک ICDL می‌باشند، در غیر اینصورت باید تعهد نمایند که‌ قبل‌ از اتمام دوره یکساله‌ مهارت آموزی، مدارک مزبور را ارائه‌ نمایند.
دانشگاه های مجری دوره مهارت آموزی، مسئولیتی‌ در قبال اسکان و تغذیه‌ مهارت آموزان ندارند در صورت وجود امکانات و تقاضای افراد، ارائه‌ خدمات با اخذ هزینه‌ مربوط امکان پذیر خواهد بود.
پذیرفته‌ شدگان شغل‌ محل‌ های آموزش و پرورش عشایری؛ بعد از گذراندن موفقیت‌ آمیز دوره یکساله‌ مهارت آموزی جهت‌ تعیین‌ محل‌ خدمت‌ در اختیار اداره کل‌ آموزش و پرورش استان مربوط قرار خواهند گرفت‌.

اطلاعات آزمون

 

+ جهت دانلود فرم پیش نویس تقاضانامه کلیک نمایید
تقویم آزمون استخدام آموزش و پرورش:
شروع ثبت نام: از 27/بهمن/1400 
مهلت ثبت نام: تا 06/اسفند/1400 
دریافت کارت آزمون آموزش و پرورش: 13/اردیبهشت/1401 
زمان برگزاری آزمون آموزش و پرروش: 16/اردیبهشت/1401

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی سازمان سنجش کلیک نمایید

همه اخبار استخدام آموزش و پرورش

منابع مطالعاتی آزمون استخدام آموزش و پرورش

آرشیو آگهی های استخدام آموزش و پرورش ایلام

دسته‌بندی آگهی‌های استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی