۱ سال پیش

استخدام ادمین اینستاگرام خانم در آژانس تبلیغاتی نگاه
آژانس تبلیغاتی نگاه

استخدام ادمین اینستاگرام خانم در آژانس تبلیغاتی نگاه

آژانس تبلیغاتی نگاه
تهران (منطقه 1، حکمت)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آژانس تبلیغاتی نگاه جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه 1، حکمت) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
ادمین اینستاگرام
جنسیت: خانم
سابقه کاری: 1 سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
مزایا:
بیمه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
آژانس تبلیغاتی نگاه

ما می دانیم که تبلیغات خلاقانه به برندها ارزش پایدار می بخشد. برای تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف و مشتریان، ما با استفاده از تمامی روش‌های ارتباطی سنتی و دیجیتال ، ارتباطی یکپارچه برقرار می‌کنیم. خلاقیت و قابلیت اطمینان ، احتمال موفقیت را بالا می برد. هدف ما رشد و موفقیت همراه با مشتریان و شرکای تجاری گروه نگاه است. گروه نگاه تجربه را با تیم جوان، پویا و متخصص خود ترکیب می کند و با استفاده از زیرساخت های حرفه ای خود، تمام خدمات مورد نیاز شما را در زمینه تبلیغات ارائه می دهد. گروه نگاه برای صدها شرکتی که تاکنون با آن‌ها همکاری کرده، برندهای جدید ایجاد کرده، کمپین تبلیغاتی اجرا نموده و استراتژی‌های بازاریابی موفقیت آمیز برنامه ریزی کرده‌ است. تنها چیزی که تغییر نمی کند هیجان ، علاقه و عشقی است که ما به کارمان داریم و احساس موفقیت و غرور که باعث می شود شرکای تجاری گروه نگاه تجربه کنند.

https://iranestekhdam.ir/?p=2722912
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه