۲ هفته پیش

استخدام اپراتور تولید برای شرکت آریا دانش آویژه در شهرک صنعتی ابرکوه یزد
آریا دانش آویژه

استخدام اپراتور تولید برای شرکت آریا دانش آویژه در شهرک صنعتی ابرکوه یزد

آریا دانش آویژه
ابرکوه (شهرک صنعتی ابرکوه)
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۴ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه 8 تا 16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آریا دانش آویژه

شرکت آریا دانش آویژه جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر ابرکوه (شهرک صنعتی ابرکوه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
اپراتور تولید
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: ۴ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: یزد
شهر مورد نیاز: ابرکوه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
آریا دانش آویژه

شرکت آریا دانش آویژه از ابتدا با تولید مفتول‌های سیاه در اندازه‌های مختلف از 1.20 تا 4.8 آغاز کرد و با تلاش و پشتکار، به دستیابی به استانداردهای بین‌المللی دست یافت. علاوه بر تولید سیم مفتولی، این شرکت با تیمی مجرب از مهندسان و کارگران ماهر، در زمینه تامین انواع دستگاه‌های کشش مفتول برای بارهای درشت و ریزبار، کویلر، اسپویلر، و انواع کوره‌های آنیل، فعالیت می‌کند. همچنین، این شرکت ابزارهای مورد نیاز مانند جرثقیل‌ها را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا فرآیند راه‌اندازی خطوط تولید مفتول سرد راحت‌تر و کارآمدتر باشد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2851274
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه