۵ ماه پیش

استخدام بازاریاب مواد غذایی با حقوق ثابت و پورسانت در گروه صنعتی صبح قشلاق (سولار)

حضوری
سابقه ندارد
از ۷ میلیون تومان
تمام وقت
(شنبه تا پنج شنبه 8 الی 16)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام گروه صنعتی صبح قشلاق (سولار) 

گروه صنعتی صبح قشلاق (سولار) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
بازاریاب مواد غذایی
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: مهم نیست
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
آشنا به پخش مویرگی و گرم
زیر 40 سال
دارای روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته
مزایا:
بیمه
حقوق ثابت وزارت کار (7 میلیون) با کلیه مزایا ، بدون هیچ قید و شرط +پورسانت پنج در صد از کل فروش
بیمه از روز اول
قرارداد با خود کارخانه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
گروه صنعتی صبح قشلاق (سولار)

در هر جامعه ای سلامتی و تندرستی افراد جامعه در درجه اول بستگی به تامین محصولات غذایی آن دارد.شرکت صبح قشلاق در این راستا و همچنین افزایش شاخص سلامت کودکان و نوجوانان و نیز رونق تولید در سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز توسط جان آقای حسن صبحی قشلاقی احداث و افتتاح شده است و در طی این سالها با پیشرفت و با استفاده از فن آوریهای روز دنیا اقدام به تولید انواع محصولات غذایی نموده است. تولیدات این واحد صنعتی با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه ، زیر نظر کارشناسان متخصص و با تجربه ، در زمینه های مختلف فنی و تولید ،کنترل کیفیت، تولید شده و بعد از بررسی نهایی توسط کارشناسان با تجربه در آزمایشگاههای مجهز به بازار عرضه میگردد. شرکت محصولات صنایع غذایی صبح قشلاق امید دارد با تولیدات بیشتر و با کیفیت مطلوب در ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان و از طرف دیگر با افزایش صادرات محصولات به بازارهای منطقه باعث سرافرازی ایران عزیزمان در سایر کشورها باشیم. محصولات در بسته بندی‌های متنوع (سلفون‌، جعبه‌، و ...‌) و در اوزان مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد شایان ذکر است محصولات غذائی دارای انواع مجوزهای قان

https://iranestekhdam.ir/?p=2805758
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه