۷ ماه پیش

استخدام بازاریاب و ویزیتور در شرکت پخش پیشتاز روانکار ایرانیان

حضوری
سابقه ندارد
از ۹ میلیون تومان
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 18 پنجشنبه :‌ 8 تا 14)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت پخش پیشتاز روانکار ایرانیان

شرکت پخش پیشتاز روانکار ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در مشهد (هاشمیه 8 - لاله 14) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
بازاریاب و ویزیتور
جنسیت: آقا
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: از ۹ میلیون تومان
استان مورد نیاز: خراسان رضوی
شهرهای مورد نیاز: کاشمر، گناباد، مشهد
داشتن وسیله نقلیه الزامی می باشد
متعهد به کار
پوشش مناسب
روابط عمومی بالا
مزایا:
هدایای مناسبتی
حقوق ثابت بدون قید و شرط
بیمه تامین اجتماعی
پورسانت درصدی
پاداش فروش

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
پخش پیشتاز روانکار ایرانیان

شرکت پیشتاز روانکار ایرانیان در سال 1388 به مدیریت آقای احسان صالحی در شهرستان مشهد تاسیس گردید و در حوزه پخش روغن موتور و فیلتر فعالیت خود را شروع کرد. در سال 1395 این مجموعه به عنوان نماینده انحصاری پخش روغن موتور لوبریفنت کانادا در استان های خراسان رضوی - شمالی - جنوبی انتخاب گردید. و با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان فروش مجموعه در سال 1397 به عنوان رتبه اول فروش محصولات روغن موتور سواری و دیزلی در سطح ایران به پخش پیشتاز روانکار ایرانیان رسید و در سال های 1398-1399 و 1400 به عنوان نماینده برتر ایران بعد از اصفهان و اهواز انتخاب گردید. در سال های 1401 و 1402 شرکت های معتبر آمیتیس شیمی کار کیش، آسیا ژوله تبریز، برج بلند میلاد تهران، شرکت فیلتر سازان لوکومبیل و شرکت تام تجارت توانا (فاین آلمان) پخش پیشتاز را به عنوان نماینده انحصاری خود در سه استان خراسان انتخاب نمودند. در سال 1401 این مجموعه بالاترین فروش محصولات روغن موتور در خراسان رضوی و مشهد را داشته است و همیشه جز سه شرکت برتر در پخش فراورده های نفتی و پالایشگاهی و فیلتر بوده است. کارکنان این مجموعه در دو قسمت فروش تلفنی و

https://iranestekhdam.ir/?p=2801847
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه