• ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام بانک شهر - سال ۱۴۰۱

استخدام بانک شهر - سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام بانک شهر

جهت ورود به صفحه استخدام بانک شهر اینجا کلیک نمایید

آغاز اجرای مرحله دوم آزمون با مصاحبه از پذیرفته شدگان

خبر 6 تیر 1401: مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر با اعلام ابراز رضایت داوطلبان آزمون استخدامی این بانک از نحوه برگزاری در تمامی سرفصل ها؛ از آغاز اجرای گام دوم آزمون، با مصاحبه از شرکت کنندگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی دهاقین با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار داوطلب از پنج حوزه : تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در این آزمون حضور داشتند، تصریح کرد: بدیهی است صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده، و هم اکنون نیز شرکت کنندگانی که در مرحله اول آزمون استخدامی بانک موفق به کسب حد نصاب نمره کتبی شدند، به مصاحبه های تخصصی بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به عنوان بخشی از فرایند استخدام فراخوانده شده اند.
وی عنوان کرد: این مصاحبه شامل سنجش رفتاری - شغلی، روانشناختی و همچنین ارزیابی توانمندی و شایستگی افراد است و هم اکنون مصاحبه شوندگان در مرحله ارزیابی شایستگی های مورد نیاز به سر می برند.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند مراحل آزمون استخدامی این بانک از ابتدای برگزاری آزمون کتبی تا اعلام برگزیدگان مرحله اول ؛ به لحاظ نوع سوالات، سرعت در اعلام نتایج، شیوه ارزیابی بر اساس شایستگی و توانمندی شرکت کنندگان در مصاحبه حضوری ، با رضایت حداکثری همراه بوده است.
دهاقین با تاکید بر اینکه ضرورت شناسایی دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های ارزیابی‌شوندگان برای موفقیت در انجام وظایف شغلی ضروری است، افزود: مصاحبه حضوری از ارزیابی شوندگان آزمون، در4 مرحله و در طی 4 ساعت، با ابزارهای مختلف مصاحبه، تست های روانشناسی و آزمون شخصیت توسط ارزیابان انجام می گیرد و این فرایند ارزیابی تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد داشت.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر در پایان اظهار داشت: برگزیدگان در آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به مرحله سوم راه یافته و پس از کسب امتیاز مورد نظر طی مراحل اداری بر پای انعقاد قرار داد استخدامی در مجموع 130 نفر برگزیده نهایی آزمون خواهند شد.

نتایج آزمون

خبر 19 خرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون کتبی استخدام بانک شهر اعلام گردید.

مشاهده نتایج

زمان اعلام نتایج آزمون 

خبر 18 خرداد 1401: مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر گفت: نتایج آزمون کتبی استخدامی این بانک فردا (پنج شنبه 19 خرداد ماه) اعلام می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی دهاقین در همین رابطه گفت: شرکت کنندگان در آزمون کتبی استخدامی بانک شهر که در تاریخ 6 خرداد ماه برگزار شد، می توانند از طریق سایت مرکز آزمون از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.
وی با بیان اینکه حدود 10 هزار داوطلب از پنج حوزه : تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در این آزمون حضور داشتند، تصریح کرد: با داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی استخدامی را کسب کرده اند، طی هفته های آینده تماس گرفته شده و برای حضور در مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر افزود: حدود 5 هزار نفر متقاضی از کلانشهر تهران و مابقی شرکت کنندگان از سایر استان ها بودند که بیش از 75 درصد آنان دارای مدرک کارشناسی و 22 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده اند.
دهاقین عنوان کرد: برگزیدگان در آزمون کتبی ، با انجام مصاحبه‌های تخصصی، بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی و طی مراحل اداری و کسب امتیاز مورد نظر، با انعقاد قرارداد جذب بانک شهر خواهند شد.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر عنوان کرد: بدیهی است صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده و داوطلبان پس از تکمیل تمامی مراحل و برابر با ضوابط داخلی بانک، دعوت به همکاری می شوند.

دریافت کارت آزمون

خبر 3 خرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک شهر فعال گردید. زمان برگزاری آزمون 6 خرداد 1401 می باشد.

جهت بازیابی کدرهگیری کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید

اصلاحیه شرایط آزمون

خبر 8 اردیبهشت 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، رشته زبان انگلیسی به شرایط احراز آزمون استخدام بانک شهر اضافه شده است.

دفترچه شرایط آزمون استخدام بانک شهر 

آگهی 1 اردیبهشت 1401: با استعانت از خداوند متعال، بانک شهر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت - تحویلدار)، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، درنهایت تعداد 130 نفر با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری نماید. افرادی که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب نمایند، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. بدیهی است صرفا موفقیت در آزمون کتبی حقی برای داوطلب جهت استخدام در بانک ایجاد نخواهند نمود و پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت خواهند شد.
مهلت ثبت نام تا 14 اردیبهشت 1401 میباشد.

بخش اول: مراحل به کارگیری
1- ثبت نام در آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
2- شرکت و موفقیت در آزمون کتبی
3- بررسی و تایید مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما
4- ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی
5- بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)
6- ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی
بخش دوم: شرایط عمومی داوطلبان
1- داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
2- التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان (به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
توجه: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی درصورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک درمورد توانایی انجام کار الزامی است. بدیهی است در صورت عدم تایید پذیرش ایشان کان لم یکن خواهد بود.
4- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
5- دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی (طبق جدول شماره یک – شرایط احراز مشاغل)
تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست صرفا مدرک مقطع تحصیلی اعلامی از سوی بانک در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی خواهد بود.
6- عدم اشتغال به کار رسمی - نداشتن تعهد خدمت - نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
7- عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
8- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
9- افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حداکثر سن «28» سال تمام (متولدین 1373/01/01 و به بعد) و افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر سن 30 سال تمام (متولدین1371/01/01 و به بعد)
 توجه: شایان ذکر است مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد. بدیهی است افراد دارای کارت معافیت مشمول این موضوع نمی باشند. 
بخش سوم: شرایط اختصاصی داوطلبان
- داشتن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های جدول شماره یک فقط از دانشگاه های سراسری روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران.
توضیح: مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.) و فقط مدارک فارغ التحصیلی مورد پذیرش می باشد.
- مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتب های با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمونهای سراسری دانشگاه ها، مورد پذیرش نخواهد بود.
- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
- در هر یک از رشته های امتحانی صرفًا دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در جدول شماره یک (رشته و گرایش تحصیلی مورد نیاز) میتوانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمیباشد.
- اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) به کارگیری داوطلب ،منتفی خواهد بود.
- حداقل معدل کل در مقاطع تحصیلی در کلیه رشته ها و گرایش ها 15 تمام می باشد.
تذکر: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه پایان تحصیلی می باشد. 
بخش چهارم: شرایط احراز مشاغل

داوطلبان دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر، میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند: 

ردیف رشته تحصیلی گرایش
1 مدیریت امور بانکی، بازرگانی، صنعتی، بازاریابی، دولتی، اجرایی، MBA، اقتصادی، مالی، فناوری اطلاعات، کسب و کار، استراتژی، مدیریت پروژه، کارآفرینی، منابع انسانی و تکنولوژی
2 علوم اقتصادی / اقتصاد کلیه گرایش ها
3 حسابداری / حسابرسی کلیه گرایش ها
4 بانکداری کلیه گرایش ها
5 ریاضی کلیه گرایش ها
6 آمار کلیه گرایش ها
7 مهندسی صنایع کلیه گرایش ها
8 مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر کلیه گرایش ها
9 مترجمی زبان انگلیسی کلیه گرایش ها
10 حقوق حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق عمومی، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق شرکت های تجاری، حقوق مالی و اقتصادی و حقوق اقتصادی (صرفا در مقطع کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن مدرک کاشناسی حقوق)

توجه: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) می بایست رشته تحصیلی ایشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با مندرجات در جدول فوق باشد و همچنین ملاک ارزیابی داوطلبان استخدامی صرفًا رشته و گرایش تحصیلی آنان در مقطع کارشناسی (لیسانس) می باشد. 

بخش پنجم: مواد آزمون

مواد آزمون به شرح زیر میباشد:
1- زبان انگلیسی عمومی
2- اطلاعات عمومی
3- مهارتهای ICDL 
4- هوش و استعداد تحصیلی
5- اطلاعات بانکی و مالی
کلیه سوالات به صورت چهار گزینه ای با ضریب یکسان میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
تذکر: منابع آزمون درس اطلاعات بانکی و مالی در پایگاه اینترنتی معرفی شده در این دفترچه قرار می گیرد.

بخش ششم: محل خدمت
داوطلبان پس از موفقیت در تمامی مراحل و آزمون های مورد نیاز برای خدمت در سمت بانکدار در شعب سرپرستی های بانک واقع در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و کلان شهر تهران جذب خواهند شد.
بدیهی است افراد پذیرفته شده بر اساس نیاز و تشخیص بانک در شهرهای مورد اشاره – بدون در نظر داشتن محل اقامت ایشان- به کارگیری خواهند شد لذا افراد بومی هر شهر در اولویت پذیرش آن شهر خواهند بود. از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر عدم درخواست جابجائی (انتقال) به استانهای دیگر به مدت 10 سال اخذ خواهد شد.
نکات مهم در خصوص احراز شرایط بومی برای داوطلبان:
۱ .داوطلبی بومی شهرستان تلقی میگردد که متولد یا ساکن با سابقه 3 سال سکونت در همان شهرستان باشد.
در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد، داوطلب بومی محسوب خواهد شد.
۲ .تایید سکونت در شهرستان مورد تقاضا، به وسیله استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) مبنی بر سکونت حداقل 3 سال داوطلب در همان شهرستان امکانپذیر خواهد بود.
۳ .داشتن گواهی تحصیل دوره های ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان یا دوره متوسطه در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه 3 سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان مورد تقاضا، ملاک محاسبه قرار گیرد.
۴ .مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون میباشد. 
بخش هفتم: مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از روز یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی استخدام می بایستی در زمان برگزاری آزمون کتبی حائز شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه باشند. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است.
اکیدًا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
۱ . عکس پرسنلی:
داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
- عکس 3 در 4 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 200در300 و حداکثر 300در400 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر (۱): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست
و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲): عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (۳): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطلشده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافینت ثبت نام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبتنام خود را توسط کافینتها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی
رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی
تذکر ۱ : داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد. 

ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1.500.000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بـانکی به همراه رمـز اینتـرنتی و کد CVV2 مورد نیاز میباشد.
«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق داوطلب جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص مییابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک میگردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر ۱ : در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، میبایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر ۲ : در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.
تذکر ۳ : به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در پنج مرحله انجام میپذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله ۱: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری میگردد.
مرحله ۲ : اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت میگردد.
مرحله ۳ : اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه میگردد.
مرحله ۴ : اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت میباشد. همچنین داوطلب میتواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر میگردد)
مرحله ۵ : کد رهگیری
تاکید میگردد صرفًا در صورتی ثبت نام فرد به پایان میرسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.
ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند. 
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتماً میبایست دوباره تمامی 5 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود. 
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از روز سه شنبه مورخ 1401/03/03 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه ششم خرداد ماه 1401 در محلهای مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید
ملاک تعیین محل حوزه امتحانی تعداد داوطلبانی خواهد بود که در شهرهای مورد اشاره ثبتنام نموده اند و در صورت به حدنصاب نرسیدن داوطلبان یک شهر، حوزه آن شهر در حوزه بزرگتر سایر شهرها ادغام خواهد شد.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأ˻د اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط بانک شهر، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تذکر مهم: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، احتمال تغببر زمان آزمون وجود خواهد داشت. در این صورت، موضوع به صورت اطلاعیه رسمی در سامانه منتشر خواهد شد. 
بخش هشتم: مراحل و نحوه اعلام نتیجه
مراحل تعیین نفرات برتر علمی و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت میپذیرد:
الف) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری بانک، میباشد.
حدنصاب آزمون، کسب 50 درصد بالاترین نمره مکتسبه در آزمون میباشد.
تذکر: کسب رتبه برتر در آزمون کتبی، هیچگونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمیکند و معرفی افراد جهت حضور در مصاحبه، تا چند برابر ظرفیت صورت میپذیرد.
ب) معرفی جهت مصاحبه تخصصی و ارزیابی شایستگی
از بین داوطلبان چندبرابر برابر ظرفیت پس از تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز شامل تصویر شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت جهت انجام مصاحبه تخصصی و ارزیابی شایستگی در زمان مقتضی دعوت خواهد شد و که ۱۳۰ نفر از ایشان پس از طی تمامی مراحل جذب بانک خواهند شد.
ج) نحوه تخصیص نمره
۴۰ ٪نمره مربوط به آزمون کتبی و ۶۰ ٪مربوط به مصاحبه های تخصصی و ارزیابی شایستگی خواهد بود و افرادی که حداقل ۶۰ ٪نمره نهایی را کسب نمایند، متناسب با ظرفیت مورد نیاز و به شرط داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی پذیرفته خواهند شد. 
بخش نهم: تذکرات مهم
1- کلیه داوطلبان در صورت قبولی در آزمون به هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی (یا گواهی نامه موقت معتبر ) میباشند و در صورت عدم ارائه مدارک به کارگیری آنان منتفی خواهد شد.
2- صرفًا فارغ التحصیلان رشته و گرایش های تحصیلی مقطع کارشناسی مندرج در جداول این اطلاعیه، می توانند در فرآیند استخدامی شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
3- به کارگیری در بانک شهر ، مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و همچنین قبولی در آزمون، مصاحبه ها، تأییدیه مورد لزوم میباشد و ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت به کارگیری ایجاد نمی نماید.
4- چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی به کارگیری در مورد داوطلبان به اثبات برسد، از به کارگیری و اشتغال به کار وی ممانعت به عمل آمده و حتی در صورت به کارگیری، اقدامات لازم جهت قطع همکار ی انجام خواهد شد.
5- مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی میباشد.
توجه : از آنجا که از نفرات برتر در مرحله آزمون کتبی جهت شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت به عمل میآید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس در فرم تقاضای ثبت نام مبذول نمایند.
6- بدیهی است در صورتی که در هر مرحله مشخص گردد تاریخ فارغ التحصیلی، پایان یا معافیت از خدمت داوطلب، بعد از تاریخ برگزاری آزمون بوده است تخلف محسوب گردیده و از به کارگیری و اشتغال به کار وی در هر مرحلهای ممانعت به عمل خواهد آمد.
7- استرداد وجه واریزی ثبت نام تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمیباشد.
8- ثبت نام داوطلبان صرفًا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده می باشد. 

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام بانک شهر
+ دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک شهر

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 4 اردیبهشت 1401
مهلت ثبت نام: تا 14 اردیبهشت 1401

دریافت کارت آزمون: 3 خرداد 1401
زمان برگزاری آزمون: 6 خرداد 1401

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2559126
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد