۱۴ ساعت پیش

استخدام برنامه نویس آشنا به net. و sql server در شرکت چکاد رایان
چکاد رایان

استخدام برنامه نویس آشنا به net. و sql server در شرکت چکاد رایان

چکاد رایان
تبریز (راسته کوچه - بازار مشروطه)
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(طبق قانون کار)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخام شرکت چکاد رایان

شرکت معتبر چکاد رایان جهت تکمیل کادر خود در تبریز (راسته کوچه - بازار مشروطه) از افراد واجد شرایط زیر با حقوق و مزایای مکفی و بیمه دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
برنامه نویس
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: کامپیوتر
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
آشنایی با برنامه نویسی net.
آشنایی با sqlserver

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
چکاد رایان

معرفی چکاد رایان : شرکت چکاد رایان در آذرماه سال 1387 با توجه به نیازهای روزافزون در حوزه فناوری اطلاعات کشور، به ویژه در زمینه نرم‌افزارهای مالی، تأسیس یافت. این شرکت با پرورش و توسعه سیستم‌های جامع مالی و اداری، نرم‌افزارهای خود را طراحی و پیاده‌سازی کرده و موفق به دریافت تأییدیه از شورای عالی اطلاعات ملی شده است. از سال 1388، چکاد رایان به عنوان عضوی فعال در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه کامپیوتری کشور شناخته شده و گواهی‌نامه شورای عالی اطلاعات را دریافت کرده است.آدرس دفترمرکزی چکاد رایان تبریز،خیابان شهید مطهری (راسته کوچه)، بازار بزرگ مشروطه ، طبقه اول، واحد 42

https://iranestekhdam.ir/?p=2851195
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه