• ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام بیش از ۴ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش استان فارس

استخدام بیش از ۴ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش استان فارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

چهار هزار و ۲۰۶ معلم جدید در فارس استخدام می‌شوند

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از 4 هزار معلم جدید در آموزش و پروش فارس استخدام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید قاسمی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسب هفته گرامیداشت مقام معلم، افزود: یکهزار و ۸۸ نفر در دوره دبیری، یکهزار و ۵۷ مربی امور تربیتی و مشاور، ۳۵۴ هنرآموز و یکهزار و ۷۰۷ نفر در دوره ابتدایی جذب می‌شوند و تلاش می‌شود علاوه بر جذب، فرآیند آموزش آنها نیز پیش از آغاز سال تحصیلی انجام شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این به منظور تامین نیروی معلم، امسال ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات معلمان نیز تا پایان تیر ماه حل و فصل می‌شود و از ظرفیت حق التدریس، بازنشسته‌ها و خرید خدمات نیز استفاده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ایران قوی با معلم و آموزش و پرورش قوی ساخته می‌شود، ادامه داد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ معلم جوان استان فارس در چهار تشکل معلم محور معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی ، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول سازماندهی شدند.

۸۰ معلم الگوی فارس معرفی شدند

قاسمی با بیان اینکه امسال یک معلم فارس در میان ۱۵ معلم نمونه کشور قرار گرفت، گفت: در ابتدا معلمان نمونه در سطح مدارس با رای ۴۲ هزار دانش آموز و ارزیابی ۵۴۰ داور انتخاب شدند، سپس ۱۷۷ معلم در سطح منطقه برگزیده شدند و طی چهار روز با یکدیگر به رقابت و تدریس عملی پرداختند، پس از این مرحله با ارزیابی از سوی ۱۵ داور متخصص، ۹ نفر به مرحله کشوری راه‌ یافتند.

وی ادامه داد: امسال فرآیند انتخاب معلم نمونه متفاوت بود و تنها ۲۰ معلم و پنج نفر از میان فعالان کیفیت بخشی به آموزش شامل مدیران و معاونان و مربیان پرورشی و بهداشت به عنوان نمونه انتخاب شدند.

قاسمی اعلام کرد:فاطمه زارعی معلم مقطع متوسطه دوم ناحیه ۲ آموزش و پرورش شیراز موفق شد عنوان معلم نمونه‌ را کسب کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: معلمان نمونه و برتر می‌توانند تجربه‌های آموزشی موفق خود را در سامانه الف‌تا ثبت کنند تا مورد استفاده همه معلمان کشور قرار گیرد.

وی گفت: معلم نمونه کشوری یک میلیارد ریال و برگزیده استانی ۴۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت می‌کنند.

قاسمی اضافه کرد: امسال در اقدامی ابتکاری، علاوه بر معلم نمونه، معلم الگوی فارس نیز انتخاب شد و در این قالب ۸۰ فرهنگی که در تدریس و فعالیت خود اقدامات خلاقانه و ایثارگرانه داشتند معرفی شدند.

 سامانه رتبه‌بندی برای معلمان معترض بازگشایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: رتبه بندی معلمان از افتخارات دولت سیزدهم است که سال گذشته به سرانجام رسید؛ با این حال در گام نخست اجرای هر طرح وجود برخی اعتراض‌ها طبیعی است.

قاسمی اعلام کرد: تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ سامانه رتبه‌بندی برای بارگزاری مدارک جدید معلمان بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: مدارس محل ۱۸ نوع یادگیری است و برای تحقق این هدف، فضای آموزشی تاثیر بسزایی دارد؛ مدارس سنگی در فارس شناسایی شده و به سازمان نوسازی مدارس نیز تاکید شده تا فضاهای آموزشی لازم منطبق با استانداردهای لازم برای افزایش یادگیری مد نظر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه برای تربیت دانش‌آموزان باید از فطرت آنها استفاده کرد، گفت: در زمان حاضر ۴۵ مدرسه شناختی برای آشنایی خانواده ها و دانش‌آموزان با شبهه‌ها و سفسطه‌های شناختی فعال شده و البته باید این شمار هشت هزار مدرسه برسد.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2856464
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد