• ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام بیمارستان پارس زاهدان

استخدام بیمارستان پارس زاهدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۷۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پارس زاهدان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پارس زاهدان - 31 فروردین 1402

آگهی 31 فروردین 1402: استخدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پارس زاهدان
بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس ضوابط و مقررات داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و انجام مصاحبه های تخصصی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی نیروی مورد نیاز را بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام از 6 تا 13 اردیبهشت 1402 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

شرایط عمومی
۱ .داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ .اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴ .ارائه کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای آقایان
۵ .ارائه گواهی پایان انجام طرح لایحه نی روی انسان ی برای مشمولین قانون مذکور در رشته های دارای طرح اجبار  و یا گواهی معافیت از طرح.
۶ .عدم وابستگی، سابقه یا عضو یت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۷ .دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر و مرتبط با عناوین شغلی (طبق جدول شرا یط احراز مشاغل)
تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست صرفا مدرک مقطع تحصیلی اعلامی در دفترچه راهنمای آزمون را ارائه نمایند و تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون خواهد بود.
۸ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، عدم سوء پ یشینه کیفری مؤثر، عدم اشتهار به فساد اخلاقی.
۹ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام شغل مربوطه بر اساس نظر پزشک معتمد طب کار.  
شرایط اختصاصی
- داشتن حداکثر ۲۷ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر ۳۷ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی.
تذکر: ملاک محاسبه سن، از تاریخ اولین روز ثبت نام خواهد بود.
- داشتن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزراتین علوم، تحقیقات و فناور ی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی در رشته های مورد نیاز.
توضیح: مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی میباشد كه از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تار یخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد.
- مدارك داوطلبانی كه تاریخ فراغت از تحصیلی یا پایان طرح لایحه نیروی انسانی یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا كارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
- در هر یك از رشته های امتحانی صرًفا دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در جدول شرایط احراز (رشته و گرایش تحصیلی مورد نیاز ) میتوانند ثبت نام كنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امكانپذیر نمیباشد.
- اصالت مدارك تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارك در هر مرحله (حتی در صورت پذی رش در آزمون و اشتغال بكار) بکارگیری داوطلب، منتفی خواهد بود.
تذکر: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه پا یان تحصیلات و یا تاریخ پایان طرح لایحه نی روی انسانی میباشد. 

مواد آزمون

الف) مواد آزمون عمومی:
آزمون عمومی برای تمامی مشاغل به شرح ذیل می باشد:
۱ -زبان انگلیسی عمومی
 ICDL مهارتهای- ۲
۳ -هوش و توانمندیهای ذهنی
۴ -اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی

ب) مواد آزمون تخصصی:
سوالهای حیطه تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارتهای تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در بخش هشتم همین دفترچه مشخص شده است. 

مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۸ خردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ در شهر زاهدان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2728402
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k