۲ سال پیش
استخدام تکنسین نصب، کارشناس بازرگانی و حسابداری مالیاتی در شرکت مشتریان گلدیران
استخدام تکنسین نصب، کارشناس بازرگانی و حسابداری مالیاتی در شرکت مشتریان گلدیران
تهران- کرج
منقضی شده
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
دعوت به همکاری شرکت مشتریان گلدیران
شرکت مشتریان گلدیران در تهران از رده های شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید:
ردیف | عنوان شغلی | شرایط احراز |
1 | تکنسین نصب و سرویس دوره ای | شرح وظایف: نصب و سرویس و نگه داشت محصولات لوازم خانگی، صوتی تصویری و کولر های گازی فروش محصولات جانبی شرایط احراز: دانش فنی نسبی (در حوزه محصولات خانگی و صوتی تصویری و کولر مزیت محسوب میشود) مهارت ارتباطی قوی و توانایی متقاعد سازی بالا جهت فروش لوازم توانایی جسمی و بدنی کافی داشتن وسیله نقلیه (موتور/ خودرو) به همراه گواهینامه مربوطه کارت پایان خدمت دیپلم و فوق دیپلم رشته های فنی در اولویت میباشند. حداکثر سن 35 سال محدوده فعالیت : تهران/کرج |
2 | کارشناس بازرگانی خارجی |
شرایط احراز شغل: سن: 25 - 35 سال جنسیت: تفاوتی ندارد خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن اجباری است سابقه کاری: 2 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات: کارشناسی|مهندسی صنایع،کارشناسی|مدیریت / بازرگانی / کسب و کار زبان انگلیسی|بالاتر از متوسط 70% شرح شغل و وظایف: ثبت سفارش کالا اظهار حمل کالا پیگیری اخذ مجوز های لازم از ارگانهای مربوطه جهت واردات پیگیری اخذ تخصیص ارز و مجوزهای ترخیص از بانک ثبت خرید ارز در سامانه نیما پیگیری حمل و ترخیص کالاها منبع یابی ( SOURCING ) آشنا به قوانین بازرگانی و گمرک مسلط بر نرم افزارهای اداری دارای روحیه مشارکت و پیگیری امور محوله شاخص های کلیدی از نظر کارفرما: 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه کارشناسی مهندسی صنایع یا مدیریت، بازرگانی، کسب و کار زبان انگلیسی-بالاتر از متوسط روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:30 لغایت 17 و روزهای پنج شنبه از ساعت 08:30 لغایت 12:30سفرهای کاری ندارد مزایا و تسهیلات: پاداش -بیمه درمان تکمیلی شهر های مورد نیاز: تهران- کرج |
3 | کارشناس حسابداری مالیاتی | شرایط احراز شغل: سن: 25 - 35 سال جنسیت: تفاوتی ندارد خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن اجباری است سابقه کاری: 3 تا 5 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات: کارشناسی|مالی و حسابداری زبان انگلیسی|متوسط 50% حقوق 6 الی + 8 میلیون تومان به صورت تمام وقت شرح شغل و وظایف: تسلط به امور مالیاتی تنظیم اظهارنامه عملکرد تنظیم ارزش افزوده و گزارشات فصلی تسلط به قوانین مالیاتی سیستم تسلط به نرم افزار راهکاران سیستم شاخص های کلیدی از نظر کارفرما: 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه: کارشناسی مالی و حسابداری / زبان انگلیسی-متوسط روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:30 لغایت 17 و روزهای پنج شنبه از ساعت 08:30 لغایت 12:30 سفرهای کاری ندارد مزایا و تسهیلات: پاداش -بیمه درمان تکمیلی شهرهای مورد نیاز: تهران - شهر زیبا |
4 | مشاور بازاریابی و فروش تلفنی | شرح وظایف: بازاریابی و فروش تلفنی پاسخگویی و پیگیری امورمربوط به مشتریان شرایط: مهارت بازاریابی و فروش تلفنی توانایی متقاعد سازی بالا جنسیت: خانم مدرک تحصیلی: دیپلم به بالا محدوده فعالیت: غرب تهران حقوق و مزایا: حقوق پایه وزارت کار به صورت ثابت سایر مزایای قانونی پورسانت جذاب بیمه تامین اجتماعی از روز اول، بیمه تکمیلی بن نقدی خرید لوازم خانگی اقساطی |
علاقمندان میتوانند رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره مندرجه در آگهی تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام